Gå til innhold

Fjerne hormonspiral


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fjernet hormonspiralen for å få flere barn?Jeg og min mann vurderer dette nå. vi ar to barn fra før, på 2 og 4 år. Har lyst at det ikke skal være så veldig stor aldersfjorskjell på barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell...Lenge siden du gjorde det?Barn fra før?

Skrevet

Gravid ved uhell sommeren 2003. Eldsta født april 2004. Satte inn spiral sommeren 2004. Tok ut denne i slutten av mars 2006. Ble gravid to uker senere. Minimais født 4.januar 2007. Hormonspiral satt inn våren 2007. Den skal sitte der til gubben kutter strengen... Her blir vi visst gravide om han vifter litt med snoppen foran tuska mi :/

 

Det er mine erfaringer med hormonspiral :)

Skrevet

Jeg satt inn hormonspiral etter vi fikk første (2003). Satt inn i november, tok den ut 3 år senere (2005). Ble gravid i februar 2006, hadde SA og ble gravid i juli 2006 igjen. FIkk gullgutten vår i april 2007. Hadde sikkert blitt gravid tidligere hadde vi ikke vært "forsiktige" etter jeg tok den ut. VI tenkte litt sånn, det passer ikke perfekt, men skjer det, så skjer det. Etter SA'en var vi også litt forsiktige, grunnet sommerferie etc, og så ble jeg altså gravid rett etter ferien! Perfekt! Og perfekt gutt vi fikk! :)

Skrevet

jeg måtte ta den ut pga jeg blødde 14 dager på og av..

 

tok den ut..var tenkt å prøve om noen mnd da..tenkte å ikke få desemberbarn..så første mnd hoppet han av, men den mnd han absolutt skulle hoppe av..da sluttet han med det, så ble et desemberbarn likevel :) (men verdens beste julegave da)

Så to mnd etter ble jeg gravid..men da hadde vi hoppet av første mnd da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...