balsam Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10073977 til snuppa på 2... den var jo bare søøøøt da=)
balsam Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2008 hum... eller denne kanskje http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Ååå.. sånn har bestemor kjøpt til gjesterommet sitt, som snuppa vår skal bruke. Hun kjøpte hvit da. Og så har hun kjøpt en sånn stang til og ha på veggen så det blir himmelseng. Kjempefin syntes jeg.... Men... snuppa her trenger sengehest, hun ramler rett og slett ut av sengen, og det kan kanskje bli litt vanskelig og feste. Men det behøver ikke å bli et problem da:) Senga er superfin den!
Regnbuemor til 2 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Veldig praktisk den siste der da. Men den første er søtest! Syntes jeg:)
Frk. Vable Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Den har vi til jenten vår! Kjempefin og veldig smart!
balsam Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 men det er ikke disse sengene det har vært oppstyr om etter at barn har dødd etter å ha satt seg fast mellom stengene???? trodde jeg hadde hørt noe slikt en gang nå når jeg tenker på det....
M@mm@ til mine barn Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Kjempefin. Jeg har en hjernseng som min datter brukte da hun vokste opp som jeg hjemmer på til hun i magen. Ikke fotende på den, bare høyt hodegjerde, kjempe lekker prinsesse seng. Med stolper med kupler på på toppen.Og hun skal og få himmelseng på når den tid kommer.
WP-TLogPeanut Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Hmm... den siste der var fin!! Så praktisk med de skuffene. Lurer på om vi går for den jeg gitt, til tuppa her i huset...hm....
NoDoubt Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 ITa... Tror ikke du kan ha sengehest på den og det er en fordel med en 2-åring i senga.
Lykkelig g~g~j Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80032587 her er den jeg mener... syns den er fin i hvit jeg og du kan ha sengehest på den. Hvis du ser der bak puten så er d madrassforlengeren og samme på andre siden...
NoDoubt Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Den som frk.smil viser har vi nå. Neste blir Emnes senga: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå