Gå til innhold

aaaaaaaaaa nå gir jeg opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

har prøvd i en hel time å få sydd den teite bleieposen... først klikker trådkutteren på maskina, så henger undertråden seg opp og jeg må sprette opp halvparten av dekoren... TO GANGER... og tror du f"#¤¤ ikke nåla knekker?!? Dvs den splintres i SEKS biter.... aaaargh!

nå går jeg og legger meg. Bleiepose schmeiepose. Der får du ligge til imorra. prrrffftt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi... unnskyld, men du er litt søt når du er sint... ;)

Skrevet

hehehhe.... sorry, maatte bare le.. du skriver saa bra at jeg ser hele episoden for meg her:P

meeeeen... dumt at den forbaska bleieposen ikke vil samarbeide da=/

haaper den er mer samarbeidsvillig i morra!!!

Du faar sove godt i natt da! Og ha lykke til i morra;)

Skrevet

Frk. Vable: har du "sett" meg sint før her inne eller? men takk, forresten - du fikk meg til å le så nå er jeg ikke SÅ sint lenger... blir bare litt småpissed når Bodil skaper seg sånn :( Vi er jo egentlig så gode venner... men nå gjorde hun at det som egentlig skulle blitt en enkel syoperasjon ble til en helsikes knutefest :(

Skrevet

Hahaha, heter symaskinen din Bodil??? Hihihi.....

Skrevet

hahaha.. heter symaskina BODIL ?? naar ler jeg enda litt mer;) hihihi!!

huff foeler meg litt ond som ler.. men maa jo bare si meg enig med Frk. Vable.. saa soet du er naar du er sint :D

Skrevet

Er vi ikke koselige Frk. Vable.. hahah:D ler av stakkars ka-ping;)

Skrevet

Hehe, jo, men noen er jo ekstra sjarmerende når de blir hissig... :)

Og alt er jo Bodils feil... Hehe, typisk Bodil, dette her... :)

Skrevet

Hahah.. kommer til aa le av den lenge jeg.. :D at ka-ping kaller symaskina si Bodil.. ;) ;)

Fyy skamme seg, Bodil!! =) =) *fniser*

Skrevet

Bodil er ganske humørsyk skal jeg si dere! Hun er litt vrang med trådkutteren innimellom, det bruker å hjelpe at jeg sier høyt at "nå ber jeg gubben komme og mekke litt på deg" og da oppfører hun seg i flere timer faktisk. Men ikveld var hun bare frekk og utidig tilbake. Enn å tulle sånn da? Når jeg skal ha minst tre bleieposer ferdig iløpet av imorra? Tøyse-Bodil...

Skrevet

hahaah.... :D:D:D takk for latteren ka-ping!! den trengte jeg ikveld.. men helt serioest.. sinnsykt kjipt at Bodil skulle tulle slik i kveld da:P

Oensker deg nok en gang bedre lykke i morgen! saa faar vi haape Bodil er villig og snill med traadkutteren;) hihi! :D

Naa kryper jeg til koeys! natta :D

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahaha nå fikk jeg meg en god latter:-D

skjønne-ka-ping og tøyse-bodil:-D

Skrevet

Får håpe Bodil føler seg bedre imorgen, da!! Ellers får du pusse mannen din på henne igjen!! :)

Skrevet

Candycupps: som nevnt over så er det altså Bodil som er lite samarbeidsvillig ikveld... bleieposen er egentlig ikke så ille. Fin ble den også. Så langt jeg kom på den da før jeg ga opp :(

Skrevet

Men ka-ping, det innlegge du nettopp leste var det innlegge jeg skrev foerst tror jeg:P skrev ett etterpaa til Bodil... :D

naa koeyer jeg!! natta :P

Skrevet

ah ... takk, Candycupps! Får håpe Bodil hører etter imorra så jeg får ferdig det jeg skal få sydd :) Hun er jo vanligvis veldig grei å ha med å gjøre da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...