gulda Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Skal egentlig sove, og tenkte bare på at tiden egentlig går ganske fort, og at de to ukene frem til termin sikkert kommer til å gå fort, selv om det virker som en evighet. Og så ble jeg så nervøs, helt plutselig! Følelsen bare satte seg i kroppen nå! Blir nok ikke så lett å sove med en gang, nei.. ) Akkurat som om jeg noen ganger får glimt av at dette ikke bare er en drøm, he he. Gleder meg også, altså! Flere som jeg kan være litt nervøs, spent og glede meg sammen med..?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 er ganske nervøs, men har heldivis litt lengre tid å forberede meg på.. er i uke 32. Men tenker med en gang at det skal bli godt å bli ferdi med graviditeten å se lille bebisen!!
jan.mam Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg har vært nervøs, men har begynt å roe meg ned. Fikk vite før jul at jeg kom til å føde før terminen, og hele jula gikk med til å vente og bli skikkelig lei. Samtidig som jeg var utrolig sliten. Nå har jeg fått mer energi igjen, og gruer meg ikke så mye. Var også på sykehuset på omvisning sist mandag, og det virket beroligende på meg. Hyggelige omgivelser og personale. Stoler på at de som skal hjelpe meg vet hva de gjør. For de er det rutine!! Gleder meg til å hilse på lillegutt. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå