Gå til innhold

lailaelin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg bare lurte litt på din kjemiske graviditet.

Hadde du symptomer etter mensen kom?

Jeg er nemlig veldig kvalm enda. Nesten enda kvalmere enn jeg var tidligere. Kan jo være pga sykdom, men tenkte jeg skulle høre med deg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg slet med kvalmen noen dager uti mensen...men hcgen kan jo sitte i noen dager og det er jo en teori at mange blir veldig dårlig av hcg...og jeg er en av dem og muligens du også...:)

Hva tar du av vitaminer og kosttilskudd?? Har du nettopp begynt på jern??Jerntabletter er kjent for å lage folk kvalm og da sitter kvalmen ofte lenge i...

Skrevet

Nei, jeg tar ikke jern. Tar noen tabletter nå og da, men lenge siden sist nå. Jeg får vel bare vente og se.. Jeg tar omega 3 og folat og noen ganger c-vitamin. Prøver å spise variert fremfor kosttilskudd. :)

Skrevet

Jeg også prøver å spise variert men det er ikke så lett, har revmatisme så kroppen min tar ikke så lett opp vitaminer eller andre ting så hiver innpå med multivitaminer...sliter med å komme meg opp i vekt også pga revmatismen...:)

Skrevet

Hvordan plages du av revmatismen?

Mamma plages med det og lurer på om jeg kanskje har en svak form av det.

Skrevet

Har fibromyalgi og bekhterev

Hvordan plages du??

Fm er jo smerter rundtforbi i kroppen..jeg har kun vondt i korsrygg,hoftene og bekkenleddene,opp mellom skulderbladene...sliter ikke med trøtthet som mange med fm har og har ikke vandrende smerter...

Men magen er et prosjekt for seg selv og jeg må følge veldig godt med på hva jeg spiser og passe på at jeg får nok av alt, sliter med kronisk jernmangel så spiser endel kjøttdeig,karbonader,biff og brokkoli...

Skrevet

Har også litt dårlig blodsirkulasjon pga revmatisme og mister dermed litt raskere enn andre desverre...

Skrevet

Jeg plages ikke så mye, men har ofte vondt i smerter og ledd. Plages med betennelser i sener, delvis veldig trøtt og jeg får ofte vondt i kroppen av værskifte. Så det er ikke så alvorlig, men mamma har nevnt det et par ganger..

Skrevet

fm går som oftest fra mor til datter ikke fra far til sønn....anbefaler deg å prøve massasje....triggerpunktmassasje og lymfedrenasje(hjelper også på fruktbarheten denne her)

Hadde du ikke prøvd å blitt gravid er det en hel haug med naturmedisin og medisin som hjelper på betennelsene...men er litt skeptisk til å bruke noe nå selv....eneste som kan prøves er å ta en tur til homeopat, fortelle at du prøver å bli gravid så kan h*n sette i sammen en "bli gravid,betennelsedempende " medisin til deg....:)

Holder foreløpig ut jeg selv men drøyer dette ut i et år og vel så det blir det nok homeopatmedisin på meg.....

Skrevet

Hei dere! Jeg har også fm med kontinuelige smerter. Sliter mye med betennelser i korsrygg så er for tiden 50% sykmld da jeg såvidt kommer meg opp av senga alene..

Skikkelig slitsomt! Har snakket med lege og han anbefaler at jeg tar sterke medisiner og venter med prøving til jeg er bedre.. Noen som har vært gravid med dette og vet om tilstanden bare blir verre ved graviditet? Har hatt det i mange år og ser lissom ikke noe lys i tunellen når jeg nå har prøvd ALT og ALLE metoder for å bli bedre. Eneste med litt virkning på meg er akupunktur faktisk og naturmedisiner.

Skrevet

Sorry dette jeg kommer til å skrive nå men mitt svangerskap med fm var rett og slett helt horribelt....hadde noen sinnsyke smerter og ble lagt inn til avlastning pga så store smerter, bekkenleddene sklei ut av ledd hele tiden og laget de verste kramper ever....men lite visste jeg at dette var fm og at behandling hos manuell teraput og kiropraktor kunne hjulpet på dette...er nå klar for å bli gravid igjen med mange kort i bakhånd hvis det skulle skje noe...men like mange som blir dårlige pga av fm i svangerskapet blir mye friskere...så det kan gå begge veier og dermed kan du bli bedre i svangerskapet like godt som dårligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...