AE❤️ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 har bestilt en reima fleece dress der nå.. Men kortet blir ikke godkjent! (og ja jeg har penger på det..........) Har kontrollert kortnr, koden osv hundre ganger snart. Vanlig visakort!! hmm.. Noe jeg kan ha gjort feil??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Du har trykt på feil visakort. Det gjorde jeg også. Der du velger hvilket kort som skal brukes, trykker du på det nederste alternativet.
tre små... Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 ja, du har valgt den øverste det står visa på.. det gjelder kun danske kort.. litt lenger ned står det visa for oss ikke danske... prøv den så går det nok mye bedre!
AE❤️ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Å tusen takk.. Så det nå at det sto der.. Men var jo så mange og velge mellom hehe.. Så utrolig billig for reima der... Fikk så lyst til og bestille dress til Celine der til neste vinter, nå var det jo tilbud i tillegg liksom.. Men er jo umulig og vite hvem str hun bruker da! Hun er 6, 5 mnd Men uansett så er det jo billigere enn i Norge hvertfall.......
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Ja det er helt vanvittig! Jeg skal handle mer der. De har til og med reima joggesko!! 299 kr.
Honningmelon Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Renate77: Trakk de fra 30% på den opprinnelige prisen på dressen, eller har jeg misforstått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå