wireless wife Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Snuppa mi har akkurat fyllt ett, og sover stortsett alle dupper ute i vogna si på balkongen. MEN, nå begynner vogna å bl for kort. Det går fint enda, men hun skal ikke bli så mye lengre før det blir problemer. Jeg har en Brio Duo vogn, og det er da selvsagt sportsvogndelen jeg snakker om her. Hva gjør jeg da? Finns det noen lengre vogner å få tak i? Eller må man bare duppe de med beina utfor kanten i løse lufta/beina bøyd? Eventuelt inne? Hva gjør dere?
wireless wife Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2008 Dytt. Noen må da duppe ungene sine???
wireless wife Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Krølle beina? Sorry, men jeg skjønner ikke hva du mener med det... :-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Hadde Traxx vogn til jenta mi, hun sov ikke med beina hengende utenfor, sov vel av og til i den til hun var ca 1 1/2 år kanskje litt til. Men hun sluttet sove på dagen før hun var to
*Joa* Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Emmaljunga duo edge sportsdelen er svært lang. Den finner du rimelig brukt til salgs:)
alvis Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har kjøpt en brukt simo sportsvogn. Den er lang og har ellers stor plass. Den sover min 2,5 åring i i barnehagen.
Gjest irismor Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Har en simo kombi så det problemet har vi ikke. Snuppa er 20 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå