Babyfacepsycho Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Tulla går i familie bhg. Dette er da hjemme hos ei dame og hun passer 4 barn. Samboer var og hentet tulla idag, og fikk da vite at vi kanskje måtte hente michelle et annet sted imorgen, siden hun skulle på legen med sin datter, og noen andre skulle ha barna så lenge. Men fikk melding nå. At hun hadde ordnet med avløser og at det ville si at barna hentes her skrev hun. Alltså der dem til vanlig er. Skal jeg da sende Tulla i bhg:n imorgen? Eller ha henne hjemme? Hun har jo bare så vitt møtt denne andre dama. Tulla er jo også bare 1 år, og har jo ikke gått i bhg:n sååå lenge. Vet ikke helt om jeg føler meg helt trygg på at noen andre helt plutselig skal ta over... Hmm.. Kanskje er jeg som overdriver nå? *Hjelp! Usikker!*
Vipsy Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Sikkert ikke svaret du er ute etter... men for å si det enkelt: Tulla mi gikk to dager i familiebarnehage (og det var innkjøringsdager sammen med oss!) før vi tok henne ut av hele greia!! Nå går hun takk og pris i privat barnehage..
Babyfacepsycho Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Ja men dessverre er det ikke annen bhg og få her. Men jeg leverte tulla idag. Det viste seg at det var en annen som skulle passe dem mens hun var hos legen med datteren sin, og ikke hun som det først var sagt. Og han har tulla aldrig møtt. Syntes det ble litt feil jeg. Men det går vel forhåpentligvis bra da. Skal snart ned og hente henne nå. =)
trillemamma Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Det er jo vanllig med vikarer i vanlige barnehager også. Det må desverre være sånn, selv om det absolutt ikke er ideelt. En gang iblant går jo bra, men skjer det for ofte blir det for ustabilt for barna og det merker man jo også på humøret til de små.
grå :) Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 hadde sendt henne dit jeg. hun er jo på den vante palssen og det er vel neppe mange timene det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå