Gå til innhold

Negativ test men langt over da jeg skulle hatt mensen


isabel 070206

Anbefalte innlegg

noen flere som opplevd negativ test...bare venter jeg, ikke mens å lissom ikke gravid, pleier aldri å gå så lang tid mellom....noen andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi 2 da:) Jeg er på min 34 dag i min syklus, og pelier ikke være mer enn ca 30 dager hos meg. Tok en test i går, men den var negativ:( Så får bare ta en ny en sienere. Hvor mange tester har du tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt mensen 7. januar, men huska ikke helt så trudde det var 5. januar her også. Men anyway tok en test 7. januar og en 9. januar. Nå gidder jeg ikke ta på en liten stund, blir jo blakk av det der...

Så enten kommer mensen til slutt ellers så venter vi barn nr 2!!

Jeg pleier å ha max 28 dagers syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei denne gangen var jeg 6 dager over før jeg testet pos, med guttungen var jeg 14 dager over,,

 

sådet kan jo vere et håp enda da,,,

lykke til med testingen,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dyrt ja, billigere å kjøpe på nettet, det gjør jeg.

Jeg tenkte jeg skulle teste igjen i helga. I dag er jeg på min 35dag i syklusen, aldri gått så lenge over før, lengeste jeg har gått er 33. Så krysser fingra for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til siden hvor man kan kjøpe rimelige tester?!

 

Ingen mens i dag heller 35 dagers syklus i dag, min lengste også..... Håper det er en spire, blir gal av negative tester og ingen mens...skjer a lissom...:-)

Krysser fingra!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en test til i dag tidlig, men den var også negativ. er i dag på min 36dag i syklus, ALDRI hatt såååååååå lang syklus før. Kan det være fortidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på min 37dag i syklusen, og fortsatt ikke skjedd noe:( Og negativ test i går. Skjønner ingen ting jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måte som deg.... Venter og venter...

 

Har fått mye større pupper, og kjenner de nesten hele tiden, men ingen postiv test!! :(

 

Tok en igår, var så sikker... Men neida!! Får bare vente enda lenger, får se om jeg klarer holde meg en uke med å teste igjen..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt menstruasjonen den 25. desember og tok test samme dag. Den var negativ, men så etter mange timer (selv om det står at det ikke er pålitelig da) var den helt svak positiv. Tok derfor en ny test (et annet merke) og den var negativ. Tok ny test nyttårsaften. Fortsatt negativ. Gikk derfor til legen den 4. januar. Da var den svak positiv, hele 10 dager etter forventet mens! Tok selv test igjen da jeg kom hjem, og kjøpte denne gang Clairblue som jeg har brukt før (har to barn fra før) Og da slo den ut positivt. Har faktisk hørt flere etterpå som har fått negativt resultat med billige tester, selv om det viste seg at de var gravid. Sikkert mange bra der også, men jeg ble ihvertfall lurt. Uansett lykke til, du får nok svar ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag på min 37 dag i syklusen har jeg blødd bitte litt, enten en merkelig form for mensen eller så er det abortering eller så er det en liten blødning, aner ikke jeg. Mest sansynelig er det mensen, bare en litt rar en, regna med det var det så putta inn en tampong, 4,5 time senere var det en liten blodflekk på den, vanligvis første dagen er den helt full. så er litt rart, men har liten tro på september baby i dag hvertfall.

 

Har testet med en test som kosta 100 kr så den burde være bra

har bestilt clear blue nå så har jeg dem uansett på lur til neste forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa igjen i dag, men neida, den var negativ. Må nok stikke på apoteket å kjøpe meg noen sjikelige tester i mårra. Stoler ikke på dissa på nettet mer. 37 dagen i syklusen min nå, begynner å bli lei og bekymret for at ikke mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I sommer gikk jeg 10 uker uten mensen. Graviditetstesten viste negativt. Jeg var vel til lege etter 9 uker, og han tok blodprøve osv, og innen jeg kom tilbake uka etter hadde jeg fått mensen. Legen mente at det var en mulighet for at jeg hadde vært "litt" gravid. Altså at egget var blitt befruktet, men at det ikke hadde festet seg.

Denne gangen var testen positiv og termin er satt til 2.september. HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke gravid jeg nå, men vi hadde ikke prøvd heller da. Men håper jeg kan melde meg inn i oktober kulbben i stede etterhvert!!

Lykke til alle med september baby i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på apoteket og kjøpt 2 clearblue tester i dag, tatt en av dem alt, men nei dag negativ den også. Det er den 4testen jeg tar, og alle er negative. Skjønner ingenting jeg nå, er 37dager siden jeg hadde mens sist, og pleier ikke gå lenger enn 30-33 dager. Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...