Gå til innhold

Mamma, mammaere, mammaest ;o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jasså, det er her du henger no:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn innimellom:)

 

Skrevet

Vi skal ikke treffes en onsdag då? Du, jeg og mammaen te Helene?

Skrevet

Jo, det må vi prøve å få til. Jeg er ferdig halv tolv om onsdagene.. Så jeg kan være hjemme til ca tolv.. Lunsj og babytreff høres jo veldig greit ut egentlig :)

 

Hva med om en uke?

Skrevet

Høres bra ut:) snakker du med hun, eller skal jeg? Hvor da?

Skrevet

Er egentlig samme for meg hvor.. Men min umiddelbare tanke er at det er veldig praktisk å være her, med tanke på snuppis som klatrer på alt, plukker på alt og kaster på veldig mye, hehe. Da kan hun leke med lekene sine, uten at jeg trenger å løpe etter henne for alt i deres hus som hun ikke kan røre :))

 

Men det kommer jo an på om dere har mulighet til å komme dere hit da,ellers flytter jeg på meg altså :)

 

Kan sende en meld til "ho hi" i morgen jeg..

Kan du ikke sende mobilnr ditt til meg på pm, slik at jeg er sikker på at jeg har riktig nr til deg!

 

Nå er det natta her.. Snakkes da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...