Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jasså, det er her du henger no:)
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 Vi skal ikke treffes en onsdag då? Du, jeg og mammaen te Helene?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Jo, det må vi prøve å få til. Jeg er ferdig halv tolv om onsdagene.. Så jeg kan være hjemme til ca tolv.. Lunsj og babytreff høres jo veldig greit ut egentlig Hva med om en uke?
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Høres bra ut:) snakker du med hun, eller skal jeg? Hvor da?
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Er egentlig samme for meg hvor.. Men min umiddelbare tanke er at det er veldig praktisk å være her, med tanke på snuppis som klatrer på alt, plukker på alt og kaster på veldig mye, hehe. Da kan hun leke med lekene sine, uten at jeg trenger å løpe etter henne for alt i deres hus som hun ikke kan røre ) Men det kommer jo an på om dere har mulighet til å komme dere hit da,ellers flytter jeg på meg altså Kan sende en meld til "ho hi" i morgen jeg.. Kan du ikke sende mobilnr ditt til meg på pm, slik at jeg er sikker på at jeg har riktig nr til deg! Nå er det natta her.. Snakkes da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå