Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 vi har kjøpt(eller fått av svigers, aaalt for dyr å betale selv)Emmaljunga duo..Den virket så sikker og trygg, og så greit med to vogner og ett understell..Kjøpte svart og beige vi, den het Java.. Håper vi blir fornøyde:)
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Quinny Speedi m dreami bag og ei simo kombi etter store bror som skal brukes til høsten=) Det er en -06 mod og den er god på vinter-slapps føre!!
melkekua™ Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Har ikke kjøpt vogn ennå...men sikler på emmaljunga egde duo hvis det er det den heter. Er vel på tide å få ordnet seg en vogn snart kanskje ...hehe.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Vi har Basson roma fra i 2004. Bytter ikke ut den nei.
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 emmaljunga edge. brukt 2år gammel men like fin!
♥Tullerusk♥ Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Har en Simo Duo vogn fra ´03...Kjempe fornøyd med den...=o) og så har vi en Emmaljunga sportsvogn fra ´05/´06..Også veldig fornøyd med...=o)
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Vi har kjøpt (fått av svigers) sandfarget Simo kombi, med svart understell... )
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross med City Bag. Kjøpte i to ulike farger, slik at det blir som om vi har "ny vogn" når vi bytter fra bag til sportsdel:) Vi ville i utgangspunktet ha Duo Edge, men fant ut at den ble for tung. ( Bor i blokk, og da blir det tungt å bære opp og ned) City Cross har en max vekt på 11 kg tror jeg det var:) Vil anbefale dere som ikke har kjøpt vogn til å planlegge kjøpet godt. Husk at det ofte er lang bestillingstid på vognene, spesielt Emmaljunga sine.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Kjøpte B.O.Z.Z. vogn med softbag hos babyproffsen i Sverige. Kjempekul! Veldig solid vogn, har fått bra testresultater i Europa, men er ikke å få tak i i Norge... Den vi kjøpte er svart og med utbyttbare fargedetaljer. Stilig.
72moddelen og tulla Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 kjøpte brun simo kombi med beige innefor på salg før jul, gleder meg til å ta den i bruk. he he føler det som jeg er lita igjen og skal "leke" med den nye dukkevogna mi, knise knise.
Miaria. Skrevet 10. januar 2008 #17 Skrevet 10. januar 2008 Vi kjøpte vogn av merket Troll! Er veldig fornøyd da vi også får plass til sportvogna på sida i bagasjerommet!! Å vogna er veldig god å trille.. Noe jeg syns er viktig...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. januar 2008 #19 Skrevet 10. januar 2008 Vi har kjøpt, mine foreldre har betalt- en Emmaljunga City Cross med hardbag. i sort med punkteringsfrie hjul...
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 10. januar 2008 #20 Skrevet 10. januar 2008 Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross med City Bag. Valgte denne pga den lette vekten, litt over 11 kg + at den ser veldig flott ut ;o) Er veldig fornøyd med denne og gleder oss til å trille på tur!
mor.monsen Skrevet 10. januar 2008 #22 Skrevet 10. januar 2008 Briop happy duo... rød bag og svart sportsvogndel. Men sort understell.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #23 Skrevet 10. januar 2008 Brio Happy Duo med understell som man kan vippe håndtaket over til begge veier. Når man slår den sammen blir den mindre enn de fleste vogner, fordi den har stoff istedet for sånn rille neders, slik at hjulene kommer helt inntill hverandre. Den er også lett og god å trille! Kjempefornøyd!
allis. Skrevet 10. januar 2008 #24 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har kjøpt emmaljunga edge duo combi, svart! Den så jeg meg ut tidlig! Kjøpte den i sverige.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #25 Skrevet 10. januar 2008 Hei siste anonym! Interessant å høre at du har erfaring fra Brio Happy. Jeg har bare kjøpt, ikke fått prøvd ennå ...Jeg tror vi har samme (jeg har Compact understell 2008). Bare lurer på om du har fått prøvd den på vinterføre? Og hvordan er den inn og ut av bil (jeg synes jo den blir veldig liten, men kanskje litt tung??.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå