Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Fikk brev fra bydelen i dag at det nå er ansennitet som gjelder for kommunale barnehager, men man må søke på nytt. De som vil ha plass i første opptak 2008 må søke innen 17. januar står det. Regner med at alle har fått/får de nærmeste dagene dersom det gjelder dere, men det er greit å være klar over nye regler. Det står at man kan lese mer på www.oslo.kommune.no/barnehageportalen Vi søker selv om vi har plass i privat bhg, rett og slett fordi man vet aldri. Kanskje bhg på jobben ikke er bra og da sitter vi der uten søknad inne.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jepp, fikk det brevet i går :-) Og jeg må si at jeg er så innmari glad for at jeg søkte plass allerede i April 07 :-) Da har jeg nesten lengst ansiennitet, man får jo bare fra maks jan 07.... Ringte han som sto som saksbehandler i brevet og fikk faktisk et par bra tips :-) Er to barnehager som skal utvide og en som jeg søkte på som er nesten umulig å komme inn på....så da fikk jeg endret litt på valgene mine :-) Fikk også gjøre det via web, skrev bare i merknader at jeg hadde snakket med han og at hun allerede har ansiennitet fra april og at det derfor kun var endringer i søknaden :-) så nå er det bare å krysse fingrene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå