Gå til innhold

Er det bare meg som vasker doen og vasken hver dag?!

Anbefalte innlegg

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Jeg må alltid vaske toalettet hvis foreks samboer har vært på do, ikke at doen er så mye skitnere enn før han var på do men jeg tåler ikke se noe som helst urent, da brekker jeg meg!

Her er det klut og spray hver dag...går raskt over doen etter hver do besøk...støv på hjernen tror jeg:-)

Tåler heller ikke en skitten vask med hår etc...frem med sprayen igjen!!

Det værste jeg ser er ett skitten bad...det er det første jeg ser når jeg er på do til andre.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gidder jeg ikke, og det er heller ikke nødvendig! Har andre ting å bruke tiden min på. Men du er flink, du=) Kan komme å vaske hos meg også?=)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

ok..hehe, du for kjøpe hansker og spray jif til meg da:-) hoho!

Skrevet

nei absolutt ikke hver dag.... vasker etter jeg har vært på do hvis det er behov for det.... sambo gjør detsamme. ellers blir det vask 1 gang i uka.

Skrevet

det er jo faktisk skadelig å vaske så ofte på slike bakterie plasser.. du lager bakteriene imune mot såpe etter hvert og sliter ved feks omgangssyke osv.....

en ting er dersom du vasker med bare vann, men såpe så ofte er fyfy...

klarer heller ikke skitne doer og vasker altså.. bare så det er sagt...

Skrevet

Totalt unødvendig arbeid. Jeg har mange andre ting å fylle dagene med som er mye morsommere. Håper i hvertfal ikke du bruker antibacteriel. Da ender du gjerne opp med resistente bakterier som du i hvertfal ikke blir kvitt.

Skrevet

Du har helt klart ett problem.

Skrevet

Her vaskes det 2 ggr per uke, dersom jeg husker på det, og da tar jeg begge doer, vasker og dusjen i samme slengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...