Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Vi valgte dette - gleder meg til å bruke det http://www.babybis.no/AquariumBathTub.htm
fullrulleihuset Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Har vært på europris og kjøpt en splitter ny lyseblå 10 liters bøtte, til den nette sum av 19 kr. !!!! Bukte det på nyfødtintensiven til min førstefødte, og den fungerte like fint som TT. Gikk over til større bøtte, før vi byttet til balje da hun kunne sitte selv. Hvis du har glatt underlag kan det lønne seg å investere i en sånn gummi(badekar)matte til å ha under.
melkekua™ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Denne gangen har vi kjøpt tummy tub, blir badebalje når han blir større.
roannima Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 jeg vant en tummy tub i en konkurranse forleden så jeg skal prøve den :-)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Har kjøpt Tummy Tub, men er enig i at man sikkert like gjerne kunne brukt en vanlig bøtte hehe. Kjøpte TT mest fordi vi har lite bad og balje blir så enormt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå