MorCathy *spire fire og fem!!* Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har ett lite pledd under lakenet, så har jeg imitert saueskinn så det dekker akuratt. I høst satt hun på saueskinnet i dress med dyne og vognteppe, nå er dyna byttet ut med saueskinnspose når det er veldig kaldt, og en tynnere pose når det ikke er fullt så kaldt. På sommeren så forsvinner skinnet... tips... De blir så vansinnigt kalde på hendene, uansett nesten hva du bruker av votter... Jeg puttet en terning i hver vott, da beveger de fingrene i "søken" etter terningen og opprettholder litt blodsirkulasjon.
Hvitkløver2020 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 jeg brukte ingen ting oppå madrassen annet enn laken. men det må du jo kjenne etter selv... =)
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Skal bruke laken sommerstid, og evt fleecepledd eller saueskinn på høst/vinter. Tipser om at tisselaken er kjekke greier, før du vet ordet av det har både bæsj og tiss sneket seg ut av bleia..Vi har kjøpt inn til både seng, vugge og vogna, og har et ekstra sett- for de tørker jo ikke på sekundet disse lakena..Og fullt av laken- så slipper du å vaske deg i hjel..
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Lammeskinn er fint. Helseteppe/ullteppe er også flott, det brukte vi. Har aldri hatt tisselaken og har aldri trengt det heller. Tror ikke det er vanlig før bleieslutt.
Sørlendingen Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Jeg brukte tisselaken da sønnen min var baby, fordi da tisset han stadig vekk gjennom pysjamasen om natta. Var blaut opp på siden av magen.... og det til tross for at tissemannen ble lagt nedover når bleia ble tatt på.... hehe..... har ei venninne som har jente, og hun tisset nesten aldri gjennom, mens ei annen venninne som har gutt, også hadde problemer med at han tisset gjennom på natta. Da var det greit å bruke tisselaken, sånn at man slapp å vaske madrass-trekket hver eneste dag......
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Jeg brukte bare et laken oppå madrassen på sommeren. Du får kjøpt sånne snope stretch-laken til vogn, husker jo selvfølgelig ikke str på. Men de står på pakken at de er beregnet til vogn eller vugge. På vinteren brukte jeg et lammeskinn på ekstra kalde dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå