Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 De siste dagene er småen begynt med en ny type sutring. Vanskelig å forklare hvordan det høres ut, men er som en klagesang på en måte. Forholdsvis monoton "roping" på et veldig lyst nivå. Han kan smile og sutre samtidig, så jeg blir litt rådvill. Kan det være tenner, han er bare 4 mnd?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 sånn var kevin for 1 uke siden, satt i fanget mitt og sa uuuu hele tiden når han var våken, ikke gråt men nesten likso, nektet å ligge på gulvet. det var en tann på veid er... nå har den kommet opp. ellers kanskje gutten din bare har lært seg en ny lyd?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 høres litt sånn ut..... er ikke gråt men hakket før. Han sikler jo også mye og spiser på ting, men det har han gjort lenge så tar ikke det som et sikkert tegn...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Sånn er tulla mi på 3,5 mnd om dagen også. Uuuuuuuer som bare det, når jeg ser på henne så gliser hun fra øre til øre. Tydelig det er oppmerksomhet hun vil ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå