Babyfacepsycho Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hei. =) Skulle gjerne ha pratet litt med deg. Har du mulighet og ta en liten msn tur? =)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Den har ferie:( (dvs, avgått med døden for en stund, tror jeg) Og jeg skulle gjerne hatt en liten prat med deg og:) Hmmm, trynebok?
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Hva? *riste på hodet* Neida, bare tuller. Vi har ikke vært innover annet enn når vi reiste til Tenerife nå nylig, og det var så ugunstig tid at vi ikke kunne ta den med da. Dritkjedelig egentlig, jeg hadde så lyst på juleshopping i Oslo:( *furte litt på mannen sin* Men kanskje dere skulle kommet en tur på middag med vesla og alt i stedet, jeg er jo ikke akkurat supermobil uten lappen oppi snøhølet mitt:p Det hadde vært veldig hyggelig! Så kunne jeg jo hørt med en annen dibber eller to så vi kunne tatt et minitreff (med gutta?!)
Babyfacepsycho Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Hadde jo vært veldigt koselig det da. Men så har jo ikke vi bil heller da. Lappen har jeg men er ekstremt bil løs. (har ikke kjørt bil omtrent på over et år!) Hmm. Vet ikke helt hvordan vi kan gjøre da. *tenke* =)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Nå har jo vi bil da, to faktisk. (tror du ikke jeg faktisk tom har en hel forbann bil for mye, skjønner du hvorfor jeg vil bli kvitt litt el?! *hihi) Og gubben kjører jo, men jeg vet ikke når han har fri. Og jeg er jo avhengig av han... Vet vi skal til Gjerdrum i feb, men ikke når, og da skal vi sikkert bli over natta så da har vi jo både god tid og masse plass i bilen, siden vesla ikke skal være med (tror jeg) Men det er jo evigheter til! Skal mase litt på ham jeg, Oslo med januarsalg er jo også moro! Hehe...
Babyfacepsycho Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 He he. Ja en bil for mye hørtes jo ikke helt optimalt ut. =) Kanskje en idée og selge den ene? Eller kanskje ta lappen? Du får mase på gubben da. =) Så får du gi meg beskjed når du vet noe nermere når dere er i nærheten eller noe. Du kan jo egentlig få mobil nr mitt da så er det litt lettere kanskje. Sender deg en liten pm jeg så får du det. Nå skal jeg gå og se film og kose puta. Blir vel mest kose puta tenker jeg, for jeg er så trøtt så filmen får jeg vel ikke med meg noe av uansett. =)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Tenkte bruttern skulle får bilen vi har "til overs", for vi har akkurat fått tilsagn på å kjøpe en annen. Familiekjerre siden vi skal ha et barn til, og penga til lappen kommer på konto i februar, så jeg får bare slutte å somle:p Hihi... Da skal jeg legge inn mobeilnr ditt jeg, så blir det så bra, så skal jeg få somla gubben til å kjøre litt rundt på meg i mellomtiden jeg:) *håpehåpe* Kose deg med film og pute, hørtes veldig deilig ut egentlig men jeg blir vel sittende og glo her inne litt til kjenner jeg meg selv rett! Sove godt snupps!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå