minst Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Måtte jo bare innom å glo på vei til senga... hihi Var oppe alt for sent i går så i dag er jeg helt i koma Natti natti
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Men minst da.... Vi hadde jo en date her i kveld ( *furter*
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Nattinatt =)) Skal snart legge meg jeg også, tidlig opp i morgen =)) Sove godt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå