Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 jeg er blitt så øm i/rundt navlen, vondt når jeg reiser meg opp. andre som har opplevd det samme? pga press og liten plass eller grunn til bekymring? uke 34
jan.mam Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Ja, en merkelig følelse. Jeg har et helt hvitt parti rundt navlen som virker helt dødt og følelsesløst samtidig som det er ømt og sårt rundt. Regner med at det gir seg etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er også øm rundt navelen. Føler at det er en myk ring rundt navelen, resten av magen er hard... Merkelig...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er også øm rundt navelen, og det kjennes litt ut som huden "sover" eller er nummen eller noe. rart. Men det blir vel borte med vommen tenker jeg.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Leste at dette er helt naturlig! Resten av magen er på en måte pakket inn under muskel- og fett-vev, mens under navlen ligger nervene rett under huden. Tror de fleste merker (også når man ikke er gravid) at man er veldig følsom i og rundt navlen, så når den blir presset ut når man er gravid merkes det jo ekstremt godt... Og nervene der blir jo presset ganske godt ut, så at man blir nummen og følelsesløs, eller øm, er kanskje ikke så rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå