Gå til innhold

Har dere lyst å gi meg deres beste slanketips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kan vi lage en tråd av det?

:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noter ned ALT du spiser, ikke spis over 1500 kcal om dag, og tren minst en halv time 5 dager i uka.

Skrevet

He he ;)

Spis ofte og lite er mitt absolutt beste tips. Få inn færre kalorier enn det går ut.

Skrevet

trene og spise riktig eller reduktil.

Skrevet

ketolyse...

Skrevet

Det er ikke verre enn at du trimmer mer om du spiser mye.

Skrevet

dummeste jeg har hørt, hvor mye kalorier man trenger kommer jo helt ann på personen, for å gå ned i vekt på en sakte og forsiktig måte så kan jeg spise 1900 kalorier om dagen. det kommer helt ann på vekt og høyde og forbrenning.

en person som er veldig overvektid som prøver seg på en slik "1500" kalori's"løsning, kommer jo bare til å dundre opp i vekt igjen.

jeg gikk ned 11 kilo på 8 uker og da gikk jeg tur 3 ganger i uka i ca 3 kvarter, og dette var det jeg spiste (grete roede kur)

meny 4:

til frokost: 4 knekkebrød med pålegg(pleide å spise enten leverpostei eller makrell i tomat)

kl 10 spiste jeg en yogurt

kl 12 enten 3 brødskiver eller 4 knekkebrød samme som frokost(veldig tynne skiver.+ en frukt

kl 15: en frukt og 2 knekkebrød

kl 17 middag, 1/3 av talleknen skal være fisk,kjøtt eller kylling, 1/3 pasta potet eller ris, og 1/3 grønsaker eller salat, og kalorifattig saus.

kl 20: en frukt og 2 knekkebrød.

jeg har aldri følt meg så frisk, opplagt og bra som da jeg fulgte grete roede opplegget og jeg spiste jo noe nesten hele tiden så jeg var aldri sulten og likevel ned 11 kilo på 8 uker. veldig sunt vekt tap sa legen

Skrevet

Kutt ut alt som inneholder mye sukker, alt av bakevarer og kaker, noen typer brød, lys pasta osv. Spis mye knekkebrød, salat m skinke/kylling osv, og ikke spis deg stappmett :). Spis heller en ordentlig middag med litt ris, mye grønnsaker og et stykke laksefilet enn 2 stykker pizza grandiosa (vet det skal være likt kalorinnhold, men kroppen er ikke enig av en eller annen grunn...).

Kos deg med selleri og gulrøtter + litt dip om du vil ha noe godt. Og spis små mellommåltider før du rekker å bli ordentlig sulten, eks. et knekkebrød med fildelfia og tomat, eller knask litt blomkål om det enda er en time til middag og sulten nærmer seg.

Ellers er jogging genial fettforbrenning! Se her for treningstips og avliving av myter om trening:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=502119

Skrevet

www.ketolyse.no

lavkarbo, setter kroppen i ketose og da forbrenner kroppen av fettlageret..

Skrevet

Ellers vil du gå raskere ned jo større du er, når du slanker deg. Rett og slett fordi en stor person forbrennermye mer kalorier pr dag enn en slankere. Er du f.eks. ca 10 kg overvektig er nok 0,5-0,7 kilo pr uke realistisk.

Det samme gjelder de som går ned mange kilo, og sliter med de siste 5-10. Jo slankere du er mot slutten, jo mindre forbrenning har du nå enn da du begynte kuren, og må derfor gjerne øke aktivitetsnivået for å oppnå samme vekttap som du hadde til å begynne med.

Men alt går om man vil :).

Skrevet

Jeg vil anbefale vektklubben til VG. Oversiktelig og motiverende side. Gikk ned 10 kg. da jeg var medlem der:-)

Skrevet

- Spis hver tredje time, det holder blodsukret jevnt og du småspiser derfor ikke. Det øker forbrenningen også! Men spis derfor magert så du ikke får så mye totale kalorier pr dag.

- Drikk masse vann

- Spis mat med lav GI (glykemisk indeks) Velg f.eks potet istedet for potetmos.

- Spis mat med proteiner. (Egg, kylling, skinke f.eks)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...