Gå til innhold

Avogtil blir jeg bare så frustrert på sambo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi jobber begge to, har to barn på 6 mnd og 2,5 år.

Jeg tar meg av jobben min, huset og ungene. Han tar seg av jobben sin og andre "innfall" han måtte få.

Nå sitter han å klager over at jeg kommanderer han rundt hjemme, feks, når jeg for ørtende gang spør om han kan stå opp, eller at han må tå mad det skitne tøyet som må vaskes fra soverommet og til badet.

Og jeg viser visstnok ikke hvor mye jeg er glad i ham i form av kyss, kos og sex...

Jeg derimot er dausliten av å ta meg av så mye, og være oppe 1-2 ganger om natta for å amme.

Den dagen han skjønner at jeg trenger litt hjelp i huset, skal han få alt det han vil..

Måtte bare få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja ikke greit det der. Kan dere ikke sette dere ned å snakke litt om hvordan hverdagen fortoner seg og hvilke forventninger dere egentlig har til hverandre.

Det er jo helt naturlig at man avlaster hverandre på kveldene og i helger og ferier, På kveldstid er jo begge ferdig med hver sin "jobb" og da må man jo dra lasset sammen.

Her har vi ordnet det slik at vi har skaffet vaskehjelp hver 14 dag, slik at vi ikke bruker så masse tid på det, men heller på hverandre.

Vi legger mini annenhver kveld, og tar henne annenvher natt i helger og ferier. (får flaske da) Jeg vasker stort sett klær, tørker støv og rydder ofte, mens han som regel støvsuger.

Det høres fryktelig mye ut for deg og du må si hvordan du har det før det virkelig blir et stort problem for dere. Det er jo faktisk ganske vanlig årsak til brudd i samlivet. Noe så banalt som husarbeid.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...