Gå til innhold

hei fomle&ariel..vil du se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var her inne mye før og spådde,men nå har jeg ikke vært her på en stund..tatt meg en liten pause,da jeg har nok å gjøre ellers.

Men siden du er ny,er det bare å teste seg på meg,,,så du kan utvikle dine evner.

Jeg lurer på når jeg blir gravid og når vi kjøper hus.

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann du:)

Huskjøp fikk jeg frem at skjer gansk snart, har du et i erme?... Aner ikke hva dere ser etter men ser et stort hus på 2-3 etasjer med litt skrått tak... Med hage og så er det hvitt... ser du er gravid mens dere flytter inn i dette husetog driver å pakker ut...

Skrevet

oiiiiii....så spennende da:)

ja vi skal på visning til helga i en 2 mans bolig som er hvit,og det er to etasjer ja:)

åååååå tenk om jeg er gravis når vi flytter..det hadde jo bare vært heeeelt topp da...vi skal ut av denne leil den 1 mars:)

Skrevet

Er det litt skrått tak på den og ikke såm i sånn hyttesktåtak altså men skjønner du hva jeg mener? Og hage?

Om det er det ser jeg veldig klart at det er der dere kommer til å bo:)

Jeg tror dere får tre barn ganske tett akkurat som om det løser seg for dere...og hund, jeg ser dere om noen år med barn løpende rundt og hunden i hagen og du servere saft på brett om sommeren.. hehe koselig bilde..:)

Jeg lurer voldsomt på om jeg er gravid selv, det er spennende, om du får opp noe umiddelbart er det bare å si fra...;)

Skrevet

he.he.he ja det er skrå tak på det...så d har heeelt rett:)så gøy da...virkelig spennende å se om vi ende opp med det:)

Ja samboeren har veldig lyst på hund,men jeg sier at det ikke blir noen hund før barn,,he,he.

ser du om det går for over eller under takst?

og ser du ca pris?bare for morro?:)

jeg ser ikke på noen om dagen,for jeg har valgt å ta en liten pause..men kan se på deg senere..når jeg begynner igjen.

Skrevet

dere ender nok opp med hund ser den der med de ungene som løper rundt men det er nok noen år til haha. Han har vell ikke lyst på en sånn vi på saltkråkan hund? det er en sånn jeg ser..

Tror det går for ca takst..ser ikke ca pris eller tror det ender på 350 kanskje men er ikke så god på det. hva er antydningen?

Helt ok at du ikke vil spå, skjønner det.

Sender deg masse lykkestøv og bare spørr igjen om det er noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...