Madamina Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Har så dårlig samvittighet for sønnen min. Han er hos dagmamma 2 dager i uka og ellers hjemme med meg på dagtid da jeg jobber kveldstid. Jeg jobber faktisk 140%, men vil ikke ha barnehageplass enda da jeg ikke får sett gutten da. Han er 19mnd. Han er veldig sosial og jeg har som mål å komme meg i åpen barnehage 2 dager i uka i tilllegg til lekeplass faktisk noksåå sjelden. Men han sover 16 timer i døgnet og av de 8 han er våken går jo 2 timer til mat og stell (spise selv tar tid... Han sitter 30 minttuer til bords per måltid). I løpet av de timene han sover, øver jeg som gal (er musiker) og gjør praktiske husting. Er det ille om jeg i stedet for å gå i åpen barnehage, tar ham med på treningssenter og lar ham leke med barn der? Hadde en ide om at barn ikke trenger barnehage før de er 3, men det var nok tull. Han er jo heldig som får se foreldrene sine så mye da. Pappaen er hjemme når jeg er på jobb. Pjokken er flink til å leke på egen hånd, men tror nok han kjeder seg litt av og til. Gleder meg til vi får barnehageplass.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 1 gang i uka ser jenta mi andre barn, og det er når vi er på babysang ). Men forhåpentligvis skal ho begynne i bhg til høsten, så har ikkje så veldig dårlig samvittighet...
Stratos med 3 barn Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Stort sett hver dag. Har endel venner med barn som vi ofte tilbringer en time eller to med i helgene også + bhg i hverdagen
Molait Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Stort sett hver dag. Går i bhg. Før det så han vel andre barn ihf annenhver dag. Fra han var ca 2-3 uker:) Andre bim/dib barn:)
OsloMor Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Hver dag, går i bhg. og har storesøster som er 1.5 år eldre;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå