svansen Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 er gravid i min 7 uke. den siste tia har jeg vært ekstremt trøtt, kvalm og hatt verking i mage og rygg og sånn.. ikke i form med andre ord, var mye borte fra skolen når jeg ventet 1.mann .. ser dere om det blir noe bedre utover.. er redd det kommer til å gå utover studiene.. lurte på en bitteliten ting til.. ser dere hvordan mine foreldre evt svigerforeldre vil "reagere " på graviditeten, er jo fremdels i utdannelse og de vil nok at jeg egentlig skulle vært ferdig med det før flere barn, men ellers er jo samboer i fast jobb og vi har kjøpt hus å.. ble litt langt det her.. f. 120685
kaos83 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Heisann jeg tror du vil være litt uopplagt en liten stund desverre... Men foreldre og svigerforeldre vil bli glade:) Lykke til:=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hei.Du må nok ha det litt slik enda ja.Føler det kommer til å gå beder over når du er ca 15-18uker på veg.Deres foreldre blir kjempe glade. Viss man skal prøve å planlegge et barn så passer det liksom aldri har jeg funnet ut så masse lykke til.
svansen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 sant det.. tusen takk for at du spådde meg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå