giggsi Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Sitter her med tulla mi på 3mnd.Hun skulle vært født i dag,men kom allerede 9.10.Er litt trist å tenke på at jeg gikk glipp av siste del av svangerskapet og fødselen.Dette var ting jeg gledet meg til. Men jeg er og overlykkelig for at jeg har ei frisk lita jente på 2,5kg sovende ved siden av meg.
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Den følelsen tror jeg du deler med de fleste prematurmødre. Jeg husker godt termindagen min! Og ja, jeg var også vemodig, men som du sier overlykkelig. Vi var på sykehuset enda da. Iver rundet akkurat 3 kg til termindatoen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå