Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med tulla mi på 3mnd.Hun skulle vært født i dag,men kom allerede 9.10.Er litt trist å tenke på at jeg gikk glipp av siste del av svangerskapet og fødselen.Dette var ting jeg gledet meg til. Men jeg er og overlykkelig for at jeg har ei frisk lita jente på 2,5kg sovende ved siden av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den følelsen tror jeg du deler med de fleste prematurmødre. Jeg husker godt termindagen min! Og ja, jeg var også vemodig, men som du sier overlykkelig. Vi var på sykehuset enda da. Iver rundet akkurat 3 kg til termindatoen sin. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...