Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Viasat, grunnpakke, sølv eller gull?? Canal digital (family, sport, sport pluss etc) ?? Kabel TV?? Bordantenne?? Og er du fornøyd??
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Riks-tv bakkenett - alle kanalene de tilbyr. Fungerer helt utmerket, selv om jeg kunne klart meg uten de stygge dekorderne. Vi hadde parabol, men pga høye fjell tar ikke den inn signaler her vi har nylig bygd hus...
mammatilTHEODOR:) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Vi har også Riks-Tv med alle kanalene.. Er veldig fornøyd:))
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Vi har parabol, og foreløpig har vi både canal digital - den største pakken der (fotball er viktig for gubben ) og viasat gull.. (har 2 stuer, en boks i hver stue:p) Skal si opp viasat gull da, og få rikstv på den tv-en i stedet. Meeeen, når gubben skal ordne det, så tar ting TID! *arg*
Nyseryllikberta Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Vi bytta fra parabol (canal digital) til riksTV pga dårlige signal til parabolen. Har sett fint lite tv siste året, har tatt seg opp siste måneden kan du si;) Fornøyd ja.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Fiber (kabel) fra EB med familiepakke, veldig fornøyde med det egentlig.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Vi har Lysefiber med grunnpakke, bredbånd og telefon. Kjempefornøyd - nettet er stabilt og bra (bare trådløspakken vår som streiker litt av og til). Men det er ikke akkurat nasjonalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå