Gå til innhold

Hvilket TV mottak har du?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Viasat, grunnpakke, sølv eller gull??

 

Canal digital (family, sport, sport pluss etc) ??

 

Kabel TV??

 

Bordantenne??

 

Og er du fornøyd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riks-tv bakkenett - alle kanalene de tilbyr. Fungerer helt utmerket, selv om jeg kunne klart meg uten de stygge dekorderne. Vi hadde parabol, men pga høye fjell tar ikke den inn signaler her vi har nylig bygd hus...

Skrevet

Vi har også Riks-Tv med alle kanalene.. Er veldig fornøyd:))

Skrevet

Vi har parabol, og foreløpig har vi både canal digital - den største pakken der (fotball er viktig for gubben :P) og viasat gull.. (har 2 stuer, en boks i hver stue:p) Skal si opp viasat gull da, og få rikstv på den tv-en i stedet. Meeeen, når gubben skal ordne det, så tar ting TID! *arg*

Skrevet

Vi bytta fra parabol (canal digital) til riksTV pga dårlige signal til parabolen. Har sett fint lite tv siste året, har tatt seg opp siste måneden kan du si;)

 

Fornøyd ja.

Skrevet

Fiber (kabel) fra EB med familiepakke, veldig fornøyde med det egentlig.

Skrevet

Vi har Lysefiber med grunnpakke, bredbånd og telefon. Kjempefornøyd - nettet er stabilt og bra (bare trådløspakken vår som streiker litt av og til). Men det er ikke akkurat nasjonalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...