Gå til innhold

Lenge siden sist bytur ja...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faktisk omtrent 7 år siden. Og jeg er 27 år. Andre som er sværtsjeldent på byn? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt ann på hva du legger i uttrykket "på by'n"..

Er ute innimellom og spiser middag, sitter og skravler med venner på et utested/pub.

Men ut på by'n som i å vorse før man går ut og bare drikker og danser.. det, er lenge siden det (men ikke så lenge som 7 år da.. hehe)

Skrevet

Å gå ut på et sted i en by eller bygd med sjenkebevilning på kvelden for å drikke alkohol tror jeg er min betegnelse for å gå ut på byn :-)

Skrevet

Jeg var vel ute på byen før jeg fikk sneipen, og han er snart 8.

Skrevet

unner meg en tur på byn ca en gang i mnd jeg, kanskje litt skjeldnere. bare jeg og noen venninner, hvor lillegull får være hjemme og leke med pappaen sin, noe jeg tror han har veeeldig godt av, siden det stort sett er jeg som har han på ukedagene, fordi sambo jobber mye.

det er veldig godt å få pyntet seg litt, vært med venninner og bare være meg innimellom, merker jeg har mye energi etter litt "meg" tid:)

Skrevet

Ikke noe galt me då gå ut altså :-) Erbare ikke blitt til det for min del, men det kommer nok mye an påbosted og livssituasjon også. Nå bor jeg altfor langt unna til at det blir noe kjekt. Men jeg erpå jentekveld ca en gang i måneden da hvor vi spiser, drikker vin og koser oss + besøker venninner/får besøk innimellom så er jo ute av huset jeg og ;-)

Skrevet

Jeg går ut en hel del, men så bor jeg også midt i Bergen sentrum:) Ikke sånn på byen lenger, men er ofte ute med "jentene". Ser at venner jeg har der mine foreldre bor går sjelden/aldri ut. Lite sted, feil folk på den lokale puben, og de lager bedre middag og drikker bedre vin hjemme hos hverandre.

Skrevet

Går vel ut 1 gang i mnd ca. Det har tatt seg opp etter jeg fikk kjæreste ja. Vi er flinke til å kose oss. Bytur med mat og pub... Deilig. Andre ganger er det vors hos venner og ut på byen..alltid pub da. Jeg henger ikke på disco.

Skrevet

Neh, ute ofte jeg, eller, en gang i mnd tenker jeg.

Skjønner ikke at dere gidder å være hjemme hver helg, om dere ikke må pga at dere er alene med ungene eller noe.

Skrevet

Er ikke alle som bor i eller nær en by/tettsted vet du ;-)

Skrevet

Å ikke gå på by'n er da ikke det samme som å være hjemme vær helg.

Vi er mye på middag hos venner eller inviterer på middag hos oss. Mye koseligere enn å gå ut å drikke synes jeg :o)

Skrevet

Ikke ofte. Kanskje en gang i halvåret? Sist vi skulle ut dro vi hjem pga trøtthet. :)

Vi har ikke så mange venner her vi bor, savner ikke alkohol noe særlig og gidder ikke gå ut aleine bare meg..

Skrevet

Helt enig! Har egentlig aldri værtglad i å gå ut, var gøy før jeg ble 18 år og ikke hadde lov, å snike seg inn, men ikke etter det egentlig. Foretrekker helt klart å ha venner på besøk til middag og vin (eller gå i besøk) fremfor en bytur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...