Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Vet det ikke er lenge siden noen skrev ett innlegg om dette, men finner det ikke igjen. Noen som har noen gode tips mot dette? Har de siste dagene plutselig fått det og det gjør VONDT! Ser de annonserer for en eller annen krem på tv, med ei dame tatovert hemoroider i korsryggen:) Noen som har prøvd denne kremen? Skal på apoteket første i morgen tidlig.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Har en djevel hemoroide nå =o/ Kjøpte Alcos Anal i dag, og nå kjenner jeg ingenting =) kjenner at den er der, men ingen smerter ingenting når jeg skal på do eller npe=) Så jeg sverger til Alcos Anal for tiden ;o) Men ta kremen, ikke stikkpillene, for de kan gjøre vondt =/
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Og, dusj gjerne enden etter du har gjort nr. 2 - for å være sikker på at alle bakterier er borte.. For de gjør bare vondt verre
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Alcos Anal stikk piller hjalp meg sist gang. Hemoridene forsvandt :-) Den gjør at tarmen trekker seg litt sammen og hemmoridene går bort :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 og den er på apoteket? Da skal jeg prøve den kremen, dette er jo forferdelig.blæ
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg er så glad for dette forumet altså Her får man svar på det meste man helst ikke vil spørre hvem som helst om. Takker
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Alcos Anal hjalp ikke meg, men nå prøver jeg en salve som heter Scheriproct. Den skal være litt mere virkningsfull. Håper det, for å si det slik...
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Var på apoteket i dag for å kjøpe men hun ville ikke selge meg noe da det står i alle bruksanvisningene at det skal taes i samråd med lege hvis du er gravid....... Skal til legen på tirsdag så da skal jeg høre.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Spør på apoteket du, hvis du er usikker =) Det er ikke flaut og spørre der, og da får du en krem som passer "deg" liksom =) Lykke til !! snart er faenskapet borte ;o) Men pass på å behandle de fort, jeg gjorde ikke det første gangen, og måtte operere de bort.. ikke behagelig =/
Sunniva78 har to små Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Jeg begynte ikke å bruke det før jeg hørte med JM. Hun sa at det var kun de første 3mnd man ikke skulle bruke Scheriproct. Men man skal ikke ta det lenge av gangen, det er viktig.
Rebekka og tre vidundere Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 *Bruk salve, ja. *Ligg med baken høyt (stå på alle fire med albuene ned i bakken og rumpa i været) Ha på en iskald klut, evt ispose (grønnsakblanding pakket inni håndkle fungerer også fint.) Ligg slik en god stund. *Knip jevnlig sammen rumpeballene og endetarmen Lykke til! Håper de forsvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå