engelmor Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 jeg fikk mensen i går morres, pleier å ha mensen i 1 uke, så skal jeg møte en fyr jeg liker veeeldig godt i helgen,- og da er det så utroooolig kjipt å ha mensen. har noen no tips til meg??? bruker ikke p-piller pr i dag, men har faktisk liggende da...
meg & to små vampyrer Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Ikke sånn akkurat nå nei. Er man plaget med langvarige/kraftige blødninger kan man prøve behandling med p-piller, hormonspiral, tabletter som hjelper blødninger p koagulere + det finnes en operasjon som gjør slimhinneveggen der inne mindre og reduserer blødninger.
engelmor Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 æsj,-det er kjipern da... tenkte kanskje noen hadde noen kjærringråd mot det jeg...
bente69;) Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hadde du tenkt på det litt før kunne du fått primolut(reseptbelagt) eller hva de pillene heter for å utsette mensen. Du får holde han "unna" i helga, er mange andre måter å "kose" seg på....*lol*
engelmor Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 æsj, jeg liker han bare så utrolig godt da, så har vi lissom ikke kommet så langt ennå... men men, den som venter på no godt venter jo lissom ikke forjeves... men skal huske tipset ditt til en annen gang hvertfall =)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 En uke er evt ikke så lenge å vente:)
engelmor Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2008 l know, er bare at jeg har barnevakt denne helgen og ikke neste...
minsta Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke om noen måte å forkorte den på, men for å minske blødningen midlertidig kan du ta noe blodfortynnende... Alkohol, acetylsalesylsyre e.l. I livmoren virker det motsatt enn ellers i kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå