Piipii Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Når på døgnet begynte dere, og hvordan gikk det? Og hvor mye begynte dere med og hvor fort økte dere? Spiste babyen mindre pupp etter at dere begynte?
Neverstill Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 babyen spiste mye mindre pupp, og jeg begynte med grøt til middag. funka helt flott:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Vi begynte så smått med grøt i flaska, litt velling på en måte. Begynte med grøt som måltid nå på fredag, han bare åt og åt. Så nå er vi oppe i grøt laget av 60 ml mme. Han får morning og kveld. Lille matvrak! Han får ikke pupp da, men mme, og han eter, om mulig, enda mer nå...
Neverstill Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 men de vokser jo da, så det er normalt at de spiser mer:)
Anne-B. Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hun får grøt på kvelden. Håpa at hun skulle slå seg mer til ro og sove fastere, og det syntes jeg hun gjorde.
Piipii Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Hm kanjse jeg skal begynne med grøt igjen da. Syns han ble så utrolig urolig på natten, men kanjse jeg skal begynne på morningen isteden:) Er så redd fro at jeg kommer til å miste melken min hvis jeg begynner, han tar ikke flask så er jo litt avhening at han har nok melk også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå