Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Innviglet foreldrepenger=) Sendte inn for en uke siden, fikk svar allerede idag=)=)=) Får ikke så allverdens mye, men fikk innvilget 484,- dagen =) Hadde jo ikke mer enn 10000,- gjennomsnittlig pr. måned når jeg arbeidet heller så.. (_Militær lærling_) ) Men deilig å vite at d er i orden =)
lengsel er over termin Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 mener du gjennomsnittlig 10000 brutto el netto? om det er netto hørtes det jo veldig lite ut i dagsum.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2008 jeg får ca utbetalt 8500,- brutto fra NAV i måneden =) Kan liksom ikke forlange noe mer, siden jeg har vært lærling..
lengsel er over termin Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 hvis du har utbetalt 8500 så skjønner jeg...blir netto det:) jeg har dagsats på 1100 og får ca 16000 utbetalt. derfor jeg synes det var så rart. men skatten er jo og forskjellig den og så...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Skatter minsteskatt jeg vett, siden jeg "tjener så lite" =p
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Jeg sendte inn papirer for 2 mnd siden og ennå ikke hørt noe verken ang. penger eller ferie/perm. Har bare fått beskjed via tlf at alt var iorden! Så jeg venter da..Er innlagt idag på overtid og satt igang,men,men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå