ano`num *17.03.10* Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Ble så tomt hos meg når julepynt og adventstaker ble pakket ned
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Ingen verdens ting, har ikke vinduspost vi, bare et digert vindu uten:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hvilket vindu?? Har ørten vinduer i foskjellige str og med dill i alle. Flesteparten har jeg bare potteplanter i, mens kjøkkenvinduet har jeg telysestaker i. "kjellervinduene" (sånne smale høyt oppe på veggen - vi bor ikke i kjellern) over sofaen har jeg alt mulig; telysestaker, kubbelys, små potteplanter, kunstglass, en innrammet sommerfulg fra syden, glassengler og glassflakonger. Uten at jeg egentlig er noen maksimalist )
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 6 telys, 2 i store gjennosiktig firkanta telysholdere, og 4 i sånne bittesmå runde, gjennomsiktige. Det er vinduet som hører til spisestua.. I stuevinduet har gubben en sparegris. Så er det et par øredobber, en pakke våtservietter, en bleie (ubrukt sådan) hårklypa mi, og et glass JA, jeg rydder før jeg legger meg )
Mille** Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Rett bak meg her i stuevinduet har jeg to grønnplanter, en liten lampe og to duftlys fra ikea. )
Tommage♀♂ Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Ah, en vinduskarm rett og slett. Jeg har små lamper, blomster, krukker, lysestaker, t-lysholdere osv. Det samme som jeg hadde før jul, hehe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå