Bomsedeisi Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Jeg ønsker å kjøpe en skinnpose som babyen kan bruke lengst mulig. De jeg har sett på varer bare til barnet er ca.1 år. Er det noen som vet om det finnes slike poser? og evt.hvor kan jeg kjøpe de?
Nr.3 i vente!:) Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Vi har ikke skinnpose, men voksipose. Denne er det ull inni, og spør du meg er den bedre enn skinnposene. Voksiposen fås kjøpt i ulike størrelser. Tror vi har en av de største- den bruker jenta mi enda når hun sover i barnehagen og hun er tre år. Snart trenger hun ikke den, fordi hun slutter å sove på dagen. Denne får du kjøpt på alle babybutikker jeg har vært på i alle fall. Skinnposer er mer skjeldne tror jeg fordi de er vanskelige å vaske, og ikke kan tas inn og ut i str.
HarPrins,FårPrinsesse FØDEKLAR Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har skinnpose til min gutt...han er nå snart 2 år og har enda GOD plass i posen er kjempe fornøyd med den....gå inn på www.grongposen.no der finner du den!
Guri-mamma Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 voksi har tre typer pose nå Voksi original, denne kan du bytte trekk på, og vaske trekket uten å trenge å vaske ulldyna inni.. Man får også kjøpt en sommerdyne som er tynnere hvis man ønsker det:-) voksi aktiv 0-6, denne er ment å vare fra nyfødt til seks år, og denne er laaang, men også stor og klumpete i vogna... voksi aktiv 0-3, denne er like stor som voksi original, men begge aktivposene er med klips istedetfor knyting, og det går dessuten ikke an å ta ut innerdyna for vasking.. Voksi original har en pose med skinntrekk om du vil ha skinn med ull inni *hi-hi*..
Bomsedeisi Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Takker for svar, vi har allerede 2 voksiposer etter nr.1, men ønsker en skinnpose i tillegg.
mizz25 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 odenvalder dunpose har min på 17 mnd =) å den e lang,kan brukes til 3 år ihvertfall =) www.lilleprinsen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå