Gulosten™ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Gubben ligger på sofaen, har vondt i magen og spyr nesten... Han har klart å spise et knekkebrød uten noe på, og et knekkebrød med gulost på Han har vært dårlig (spydd og slapp og kvalm og svimmel og sånn) siden 1. juledag.... Litt ekkelt er det jo at liksom ikke blir ånkli bra, skulle gjerne ha visst om det var noe allergi eller noe sånt. Jeg fikk mensen i går kveld, det vil si 2 paracet og 1 Voltaren til frokost i dag, og konstant vondt i magen på jobb i. Allikevel klarer jeg å kjøre Soff i barnehagen, ta bussen til byen (kom nesten tidsnok på jobb også), jobbe 8 timer, STÅ hele veien på banen hjem, hente Soff i bhg, handle, lage mat og legge Soff nå til kvelden:P Hehehe Godt vi er uovervinnelige vi kvinnfolk!!
Anne-B. Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns det er forskjell på menssmerter og spysjuka. Jeg klarer mye mer når jeg har førstnevnte enn sistnevnte, da ligger jeg ganske så flat ut. Eller sammenkrøket i fosterstilling for å fordrive kvalmen. Hehe.
Gjest irismor Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Du skjønner kvinner er udødelige og usårbare. Mens dødligheten blandt menn er ganske høy =)) Men gubben burde kanskje fått seg en legesjekk. Hvis han har vært spysjuk siden 1.juledag. Det er ganske lenge og unormalt.
winneboo Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 hehe sånn er det her også. Er mannen syk så orker han så vidt å gå på do selv, men jeg superkvinnen går i samme tempo som vanlig. Det kjipe er at han som regel blir frisk etter noen få dager, mens jeg hangler i gjerne 3-4 uker fordii jeg aldri tar det med ro, eller blir hjemme fra jobb når jeg er syk. Så i mitt tilfelle så er mannen litt smartere, men han har mulighet til å sette livet på hold da, det har ikke jeg.
Gulosten™ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Det kan bare ikke være spysjuka han har... Og jeg får så vondt at jeg blir kvalm av menssmertene, det er helt jævlig!! Legesjekk er absolutt noe som er ganske nært forestående:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå