Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Et lite nybegynner spm hvor og hvordan skal en massere nedentil? Er det ok å bruke jordnøtt olje, får ikke tak i kobbersalve..
Siivi Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 ja,eg bruke jordnøttolje...d brukte eg sist gang også...tror d hjalp på
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Man kan visst fint bruke jordnøttolje ja! Man skal visst massere mellomkjøttet (mellomrommet mellom de to bakerste hullene! ) og tøye åpningen alle veier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå