Gå til innhold

AntiP sin identitet er endelig avslørt!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bombe! Det var hu sjøl som fortalte det jo. Ikke tru du er non stor dedektiv fordet. Herregud. Få deg et liv a!

Skrevet

Jeg misunner mennesker som har så lite å gjøre som deg, NN. (Kan du komme og sitte barnevakt i morgen?)

Skrevet

oktobergutten, er du sikker på at du vil ha en slik person som NN til å sitte barnevakt? Det ville ikke jeg.

Skrevet

Hva dreier dette seg om egentlig????

AntiP??

Talulah Bankhead???

Skrevet

Hvis du har så store problemer med å lese så vil jeg anbefale deg å finne en hobby som ikke involverer internettfora, NN 22:05.

Skrevet

Har ikke problemer med å lese, kråkebolla, men har problemer med å skjønne innholdet. Hvem er AntiP?

Skrevet

Det står jo i hovedinnlegget!

Skrevet

ha ha ha ..ja det var vanskelig å skjønne gitt..ha ha..dumme folk

Skrevet

Ja, jeg ser det!

Jeg burde vel kanskje formulert meg litt anderledes. Jeg vet rett og slett ikke hvem AntiP er eller at man var ute etter å avsløre identiteten hans/hennes?! Er dette noen som har vært her inne eller? Er det et nick eller et alias eller er det en hemmelig spion?? Skjønte ikke historien bak da, kan du si. Er dere med?

Skrevet

AntiP=Anti Paris=ei berte som skriver her inne som hater Paris Hilton

Skrevet

Aaaaaahaaaaa :-). Takk for oppklaringen! Det måtte virkelig en anonym til for å skjønne hva jeg mente, ja -no surprise :P.

Har ikke hengt her så mye at jeg har fått med meg det, jeg. Kanksje like greit...

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Det stemmer det, men det er Tallulah med to L'er, ThankYouVeryMuch!

Skrevet

HockeyMom:

Ville muligens vurdert det - dersom det kun var to alternative personer igjen å velge mellom her i verden, og Mullah Krekar meldte avbud.

Skrevet

Skjønner, ja da ville vel kanskje jeg gått for NN og.

Skrevet

Det skjönte jeg igrunn for noen dager siden, hva var det du sa igjen..?? :-/ ogsaa en siste avslöring i gaar. Ooohh ohhh pris meg, for jai ar bare shempedettektiv.

Men du har skifta nick da.

Anonym; jeg syns det er ganske utrolig at du kan alt om meg og pölser, men ikke har faatt med deg Anti-P?

Skrevet

Den var nok rettet mot feil anonym, Balja (med tjukk L). Vet ikke en ikke det spor om deg og eller ditt forhold til pølser er jeg redd...og er vel ikke videre interessert heller. :-p

Skrevet

ble visst "en ikke" for mye der, men du hadde vel kanksje ikke trøbbel med å forstaa det alikevel...

Skrevet

Til å ikke være interessert må jeg si du bruker mye tid og energi på å late som om du er det, NN.

...eller var det omvendt, "kanksje"?

Skrevet

Har akkurat begynt å henge litt her på krangle og finner stor underholdnig av å lese de forskjellige innleggene her, men akkurat Baljas pølse-fetisj er jeg ikke videre opptatt av, nei....

Eller var det noe annet du prøvde å få frem ved svaret ditt KANSKJE :-p

Skrevet

Se, Balooa, du har fått din egen NN! *peker* Husk å mate henne nå da, du husker hvordan det gikk med Pelle.

PS NN, slutt å stjele tilnavn. Det funker ikke med Anonym under uansett (med eller uten tjukk L).

Skrevet

Du er morsom til alle dögnets tider, anonym!

Jeg lurer, har du saann dagbok der du skriver ned alt du ser paa andre sider ogsaa? Rart, siden du syns jeg er saa lite interessant.

:-p

Skrevet

Hvem NN snakker dere til nå da? Huff, eeeer så vanskelig når man ikke skriver med nick altså, hahaha...

Syntes Balja var et fint navn, jeg...

Skrevet

"Hvem NN?" Det heter hvilken! Hvilken NN! Er det mulig?

Skrevet

Det var det eneste du kunne komme på å henge deg opp i eller?? Hahaha, er DET mulig?! *gjesp*

Gå til neste tråd er du snill....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...