Gå til innhold

Nonnings 1pp

aug-mamma ble novembermamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-) Så at du hadde mistet i uke 17, og vet hvor fælt det er..Jeg hadde en MA som ble oppdaget på ordinær ul i uke 19. Jeg skal også vente med å kjøpe klær til etter ul hvis jeg blir gravid igjen..Vi hadde planer om å gå å kjøpe litt klær etter ultralyden i august, men istedet fikk jeg en pille som skulle virke til dagen etterpå (fødte dagen etter ultralyd). Var det i forbindelse med ultralyd du mistet også?

Klem fra en annen englemamma:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Dumme meg så ikke innlegget ditt før nå :-S Ja det var i forbindelse med ul jeg mistet :-( Skulle egentlig settes igang når han fortsatt levde, men så døde han den dagen jeg skulle møte abortnemda og ta de siste undersøkelsene. Er på en måte litt glad for at det skjedde på den måten og at han ikke døde på veien ut...

Stakkars stakkars deg som mistet i uke 19 :-( Er jo ofte litt vanskelig for andre å forstå hvor vanskelig og trist det egentlig er, det er en veldig ensom sorg. Det har faktisk hjulpet meg veldig å være på bim, her er det mye støtte å få, og har fått noen gode venninner gjennom siden som virkelig er støttende :-)

Masse lykke til med prøvingen videre!!

Stor klem til deg

Skrevet

Hei:-)

Ja, samme her. Hoppet fra 2.trimester til "bli gravid" samme dag som jeg kom hjem fra sykehuset etter den grufulle hendelsen, og det har vært en utrolig terapi for meg!! Har også et par nære venninner som jeg kan snakke med alt om og som har vært en enorm støtte. Ellers så takler jeg dårlig at folk ripper opp i det f.eks i jobbsammenheng o.l. Er jo litt slik at folk venter på at jeg skal bli gravid igjen, så da kommer det et hint eller to for å bringe temaet på bane, og det synes jeg er vondt. Kan godt snakke om det, men da må det være på mine bekostninger, når jeg vil/klarer å snakke om det, stakkars folk ikke lett å vite for de heller:-)

Skjønner godt at du er litt lettet for at han døde før du trengte å ta valget..jeg har også vært veldig "lettet" ,om jeg kan kalle det det, for at fosteret var dødt på ultralyd, og at jeg slapp å bli sendt hjem med et valg jeg selv måtte ta..Hadde nok taklet det også, men en finner alltid ting en trøster seg med.

Jeg var nok ikke i realiteten kommet så langt som du, fosteret ble målt til bare 12+3, men jeg hadde hørt normal hjertelyd hos fastlegen min i uke 14, så det har skjedd etter det engang. Alvorlige vekstavvik var det ihvertfall. Jeg valgte å ikke se fosteret siden det var usikkert hvilken forfatning det var i etter å ha vært dødt så lenge..

Ble langt dette:-)

Masse lykke til videre du også. Vi får holde hverandre oppdatert!! 8 dager til IKM her:-)

Klem

Skrevet

Trist er det uansett når man mister, er jo noe med forventningene og sånn også. Her er det veldig få som vet om det, og det synes jeg er greit, for da prater jeg om det når det passer meg ;-)

Ja, vi får oppdatere hverandre, er så spennende å være prøver!! Håper tante rød holder seg unna deg da! Har el om 8 dager jeg :-P

vi snakkes da.

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...