Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hei hei søta? Leste den bobletråden din, og ble litt nysgjerrig, brystoperasjon? Har det skjedd noe? Eller var det "frivillig"? Alt bra med deg og sjarmisen? Klem
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2008 Skulle IKKE være et ? tegn ved siden av søta, haha, trykkfeil:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Hei snusken:) he he, jo det er faktisk noe å sette spørsmålstegn ved, hihihi:) Joda, det var høyst frivilling:) Alt bra med deg og Noah lille? Kos
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 Okei, var det silikon? Og Nei, det er ikke noe å sette som tegn ved, syntes du er søt jeg:) Alt bra her, rusler og går som vanlig:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Unnskyld at jeg bryter inn, men når får vi se bilder av herlighetene da? Hihi
Twintipp og himmelblå Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Ja... Tok det i august da, så er en god stund allerede. Veldig fornøyd da. La inn 350 g i hver:) Godt det går bra da:) Nå må jeg løøøøpe for å rekke jobben, hihi:) God klem
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 Hihi dere to er som ertris:P
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 Gratulerer med nye pupper på etterskudd da tippen:) Ikke dårlig altså, lille heldiggrisen (lyst på nye pupper selv) Kos deg å jobb:) Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå