Gjest Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Tok en graviditetstest for et par timer siden.. Den blei negativ.. Jeg tok en kikk på den igjen nå. Fortsatt negativ.. Skulle gå og kaste den i søpla (men der er det bedre lys), kikka på den igjen.. Den viser svaaakt positiv når jeg tar den opp mot lyset! Kan de skifte om hvis de ligger en liten stund? Det er en Clearblue test..
Tante Bassa Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Ja den kan forandre seg. Tror det står i pakningsvedlegget at den må leses av innen et visst tidspunkt.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Den kan forandre svar ja, så tester skal ikke leses av etter et visst tidspunkt!
Guri-mamma Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Denne skal vel leses av innen 10 min. Hvis du er usikker kan du vel kanskje vente et par dager og forsøke på nytt igjen,- bruker å vises ganske tydelig og ganske fort hvis du er gravid... Men har hørt at de kan vises dårlig veldig tidlig
Mammaliten 78 *sprekkeferdig* Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Svigerinna mi opplevde det samme. Hun tok en graviditetstest som ble negativ, dette var etter at hun hade vært "uforsiktig" så hun tok vare på testen til skrekk og advarsel. Et par timer senere viste den positivt. Så du er nok ikke gravid. Pass på å hive negative tester rett etter du har lest dem, så slipper du å få falske forhåpninger.
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Da jeg var gravid med førstemann tok jeg en clearblue test. Den var negativ. To timer senere da jeg skulle hve den var den svakt positiv... Tenke ikke videre over det iog med at resultatet ikke skulle leses av etter 10 minutter (e.l.). Men det viste seg at jeg var gravid og 5 dager senere strålte en blå strek i mot meg!
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Er den positiv da du holder den opp mot lyset? Isåfall kan det bare være skinnet av den streken som skulle ha syntes om du hadde vært gravid. Ikke hold den mot lyset, det blir feil. Lykke til videre!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Den er positiv overalt når jeg skrudde på mer lys... Hehe.. Har hatt det ganske mørkt i kveld..
signaturen Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 jeg tok en test, den viste negativ, så heiv jeg den i søpla. tanta mi fant den sere på dagen, da var den positiv, så jeg tok to nye tester et par dager senere og begge var positive. så jeg var gravid da:p
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Oi oi, så spennende!! Ta en ny test i morgen på morgenurin, konsentrasjonen av hcg er størtst da ) Krysser fingrene for deg, tipper du er gravid )
Guri-mamma Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Prøv å ta en test på morgenen for da har du mest hcg i urinen (om du er usikker)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #15 Skrevet 9. januar 2008 Takk! Da skal jeg sjekke igjen i morgen! Om jeg får sove i natt da! ) Hehe..
*Super*Mamman* Skrevet 9. januar 2008 #16 Skrevet 9. januar 2008 Dette skjedde meg også. Først negativ, og leeenge etter var den positiv. Man kan nok ikke stole på det testresultatet, men det stemte på meg, jeg var gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå