grå :) Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 de har vel lov å ringe helt fram til 2100. ringer så og si aldri noen hit, men vi står på sånn liste mot selgere da
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 irriterende som pokker!!! registrer deg på brønnøysund registeret og da skal de ikke ringe! har hjulpet her
Stor_smil Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Tror de har arbeidstid frem til 21.. det er jo fra 17 --> kvelden at folk er hjemme, så om det skal være noe vits i å ringe, så må dem jo ringe etter det!! Syntes ikke halv-ni var så seint jeg da!!
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 mobilen har vel folk med seg uasett,om dem ikke tar den, betyr det at dem er opptatt jeg synes 20.30 er kvelden uten selgerre som ringer!
~sjiraff~ Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Spørreundersøkelser ringer vel frem til kl 22... Jobba med det en gang og vi ringte til 22..
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2008 om noen hadde ringt meg 22 om kvelden... hadde jeg nok ikke svart på noen spm nei... hadde sagt nei og lagt på!!!!!
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Jeg syns ikke at det var så fryktelig seint jeg da.. Men at telefonselgere er plagsomme, DET er jeg skammelig enig i )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå