Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Hun fyller snart 14 og fortalte meg nettopp at hun er gravid.... Noen som har noen gode tips/råd å komme med.... Jeg har aldri vært i den situasjonen selv... Hun bor langt unna, så har ikke mulighet til å reise dit...
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Noen som kan legge det på skravle kanskje? HI
krabbetrollet Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Du bør fortelle henne at dette er foreldrene hennes helt nødt til å få vite om. Du kan tilby deg å fortelle det til dem for henne hvis hun ikke tør selv. Du bør fortelle henne at du er der for henne uansett.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Så noen la ut en hjemmeside til ei jente som var 14 år da ho ble gravid (har skrevet om det) kanskje det kan være til hjelp for denne jenta?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Hun skal fortelle moren sin det selv...hun synes bare det er veldig vanskelig ettersom hun aldri har snakket med moren om "slike ting", som hun sier selv. Jeg har forøvrig tilbudt meg å si det... Og tipset om at hun evt kan skrive ett brev. Uff, synes bare så synd på henne. Går masse rykter på skolen ol... Hun har jo fast kjæreste, men det er jo ikke hverdagskost at en 13åring blir gravid... Har sagt at hun kan ta turen hit om hun trenger å komme seg bort. Dørene er alltid åpne, men vi bor som sagt langt unna hverandre (annet land). HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Husker du hvor det er...? Ville helt sikkert vært godt for henne å lese andre sine erfaringer! HI
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Så bra du stiller opp for henne,ho trenger virkelig det nå.. http://www.malin657.piczo.com
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Tusen takk! Er klart jeg stiller opp for henne, skulle bare mangle. Bare synd vi bor så langt unna. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå