Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 hei er det noen som vet om man kan få dekt operasjon av pupper som er "ødelagt" pga amming?? de ser helt forjævlig ut!! sliter masse med selvtilliten pga det..
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 ja, det tror jeg! Ta det opp med legen din, hun/han kan gi deg henvisning til time for vurdering av brystene
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Bare for å ha det sagt. Det er ikke ammingen som ødelegger puppene, det er graviditeten... Etter det idiotiske utsagnet til Jan Thomas så er det mange som tror det hjelper på utseendet å bare pumpe. Men etter det jeg har hørt, så kan du få dekt litt eller alt. Alt etter hvor galt det er.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 uansett er det ingenting igjen.. ikke akkurat feminin nei (
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Du kan vi ikke legge oss under kniven samtidig så kan de bare overføre det jeg vil bli kvitt over på deg! c",) jeg har sikkert nok til et par til som vil ha og...
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ja det er mulig å få dekt så vidt jeg vet, ta en prat med fastlegen så kan h*n henvise deg videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå