Gå til innhold

operasjon av strømpebukse pupper (med nøtt i )??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er det noen som vet om man kan få dekt operasjon av pupper som er "ødelagt" pga amming??

de ser helt forjævlig ut!!

sliter masse med selvtilliten pga det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt mulig, ja. Fortrinnsvis av psykiske årsaker, da det ikke er fysisk belastende, -med mindre de er veldig store. Ta kontakt med fastlegen din, der kan de vurdere om du er kandidat for å søke!

Lykke til!

Skrevet

Gå til fastlegen og be om henvisning til en plastikk kirurg. Det er bare dem som kan si med sikkerhet om du kan få dekket det, på psykisk eller fysisk grunnlag.

Skrevet

det skal litt til og få dekket plastikk kirurgi her i norge.. men du kan jo alltids søke om det.

Skrevet

Det er nok ikke så veldig vanskelig, så lenge man fyller strømpebuksen...ehh...kravene mener jeg=)

Skrevet

hehe...eneste måten og finne det ut på er og snakke med plastikk kirurg..=) men jeg mener at slike ting burde vært dekket...

Skrevet

og snart er det gutta som må føde fordi kvinner ikke lengre vil ha kroppene sine 'ødelagt'...

hvor kommer egentlig behovet for å rette opp puppene i fra? det kommer jo ikke i fra naturens side - vi er nemlig skapt sånn. det ligger ikke i oss. Nei det er ytre faktorer som sexpress, idealer - alt bare skapt... medieskapt...

vi tror guttene elsker oss mer om puppene ser finere ut... gutter gir i fra naturens side faen... men de er også satt under press. men, på den annen side, og viktigste side, de menn som ikke kan ta en for det man er etter å ha gitt dem velskapte barn, de er virkelig ikke noe å samle på. da dreier forholdet seg kun om sex, å se best mulig ut, og ikke ekte kjærlighet...

kan ikke forstå at noen virkelig gidder å føle seg deppa fordi puppene bærer stolt preg av å ha født de nydeligste barn... hvor mange er det som ser de puppene nakne da? er jo bare mannen din - i utgangspunktet...

what is the problem??? really?

Skrevet

Jeg har fått dekket bukplastikk og nå også brystreduksjon/løft. I din lille teori glemmer du de fysiske plager såvel som de psykiske. Hadde det bare vært at jeg selv syntes jeg såg ut som et ras hadde jeg kanskje klart å akseptere at naturen utstyrt meg med større byst en jeg setter pris på. Med 4 graviditeter er den ikke lenger bare stor, men den er tung og under hudfolden blir det fukt og eksem. det er ofte rødt og vondt. Så var det nakke og rygg da som ikke heller har så veldig godt av det.

Så var det magen. Samme problem der, fukt og eksem under hudfolden og i tilegg til det ikke særlig praktisk på noe vis. I de fall man går så drastisk til verks at man frivillig legger seg i narkose for å bli skåret i, så er det i de aller fleste fall snakk om mer en bare for skjønnheten.

Skrevet

Kan man få brystløft uten å fylle med silikon?

Kunne gjerne tenkt meg det, men er ikke interessert i å ha silikon i kroppen og synes ikke det er så fint heller...

Skrevet

jeg har ikke mann,han stakk for 6 mnd siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...