Gå til innhold

Soving... igjen....


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

hvordan er det med sovingen?

synes det går dårligere jeg...

fra å sove 45min pr økt på dagtid, er vi nede i 30min!!! (3økter om dagen)

og om natten er det mye grining og våking...tenner og sånt..

BLÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er skikkelig BAD her også:(

Nå spises det annenhver time gjennom natta, og kl 06.30- 07.00 er det stå opp tid.Gjesp! Sover 1 1/2 time midt på dagen og det er alt. Når han er våken kryper han rundt, reiser seg opp og utforsker alt:o. De er nå søte da!! Men litt slitsomt ja..

Makter ikke sette inn noe "Ferber-støt" heller- pappan er på jobb-reise hele uka, storebror er i en trassperiode (sikkert fordi mamman er konstant trøtt, og har minimalt med tålmodighet) og jeg føler meg som en zombie..

Når pappan kommer hjem skal lillemann inn på eget rom, så får vi se om det hjelper..

Ikke meningen å klage så masse, men jeg er så skrekkelig trett for tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sovingen går det så som så med når sant skal sies. Var velsignet fra fødselen av, men så ble hun syk når hun var rundt 5 mnd og siden har det gått slag i slag.. Har nesten blitt verre og verre. Legger henne i 7-8 tiden så våkner hun ofte i 1 tiden, da kan det være at hun vil ha smokk men som regel er hun lys våken! Hvis jeg da bare gir henne smokk og går ut, er dramaet igang. Masse hyl og skrik, og hvis pappen går inn, tar det helt av!!

 

Våkner igjen en gang til som regel og da er det for øyeblikket lettere å gi henne melk og håpe at hun sover til morgenen. Noe hun som regel ikke gjør.. Skal reise til australia i slutten av denne mnd og være der en mnd så har ikke orket å være streng, men ser ikke frem til å måtte ta støyten når vi kommer tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la Kine på eget rom inatt pga av sinnsyke netter med skriking,sutring etc.Blæh! Hun la seg kl.20 i går,sov helt til kl.0400,fikk litt pupp og sov nå helt til 0830 :-)Fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut!Heldiggris:)

Her er det lange skriketokter... derfor sitter jeg på pcen nå...

Hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl / skriiiiiiiiiiiiiiiiiik!

Mor blir gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

 

Yes!Nå sovnet han! Natta:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi slet litt med dagsovingen for 2-3 måneder siden (hun ville ikke sove mer enn 30 min av gangen, men var tydelig trøtt når hun våknet). Da gikk vi over til kun å legge henne ute i vogna på dagtid, nå sover hun 2-3 h på formiddagen og 1-2 timer på ettermiddagen. Sovner ca kl 21, sover til 07. 3 nattmåltider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...