Guri-mamma Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Leser i tidligere innlegg her at noen syns tissing i dusj er ekkelt, og fører til bakterievekst... Hvor ofte vasker dere tastaturet på dataen og mobiltelefon??? Disse kan ha større bakterieflora enn et dosete... :-)
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Ja du har helt rett. Vi burde alle ta til vettet og drikke tisset vårt først som sist;P Neida. Jeg pleier å vaske der jeg da.....
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Det har jeg også tenkt på mage ganger. Vaker både tastaturet, musa, mobitelefonene fjernkontrollene osv med antibaktriell gel. Sinnsykt hvor mye bakterier det er på sånne ting man egentlig ikke tenker over!
~falck~ har fått baby! Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Som jeg skrev i det forrige innlegget; ville du satt babyen din inn i dusjen for å leike og kose seg med vannet etter du har tissa i der?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Ja det er litt rart å tenke på at folk får helt panikk av å tenke på at folk tisser i dusjen der urinen faktisk blir skylt ned med en gang, mens de aldri tenker på hvor mye bakterier det faktisk finnes på tastaturet, mobilen, musa og ikke minste i HÅNDVESKA!!! :S Så en test på Rachael Ray show en gang om ei som hadde panikk for vakterier, men håndveska tenkte hu aldri på! Hu kasta den veska for å si det sånn....
Guri-mamma Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tisser ikke i dusjen, og nei jeg ville ikke satt babyen min i tissevann. Ville bare sette et annet lys på dette med bakterier som vi omgir oss med til daglig:-)
babyandme Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Ærlig talt, er tissing alt folk tenker på?? tenker når kvelden er omme handler alle innleggene på denne siden om tissing.. hva er greia liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå