Gå til innhold

Livredd for babyen min !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter skikkelig for tiden, for jeg er redd for å miste den lille i magen =( Er i uke 38, og er sjeleglad for hvert spark jeg kjenner!!!!

Noen som har noen positive tanker jeg kan tenke på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoff jeg tenker også stadig på d,er livredd for at noe skal gå gale m han... Men alt er jo bra,men d er vel kanskje helt normalt å være redd for d,og ha slike tanker.....

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Var redd stort sett gjennom hele svangerskapet. Turde ikke tro at det skulle gå bra, men det gjorde det. Jeg sitter i dag med verdens nydeligste jente på seks måneder. Tenk på at du snart får møte babyen din:). Jeg skrev et brev til sykehuset angående mine følelser og tanker. Det hjalp da jeg var redd for at noe skulle gå galt under fødselen. Jordmor tok det på alvor og beroliget meg når jeg ble redd.

Dette går bra:)

Klem til deg og den lille

Skrevet

tenk på at du bare har noen fåååå dager igjen!!! du er helt sikkert så oppmerksom på barnets bevegelser at det ikke er noen som helst sjans for at noe kan utvikle seg i gal retning. kjøp inn et lite lager av de tingene du har lagt merke til at han blir aktiv av (sjokolade, druer, brus e.l). hvis du en dag blir usikker pga manglende bevegelser spiser du dette og ser hva som skjer. hvis det ikke blir noen reaksjon betyr det helt sikkert ikke noe, men da kan du ringe føden og snakke med dem. evt ta en tur innom og bli ekstra beroliget. mye bedre å dra inn og få en snakk for mye enn å gå og engste seg. dette går så bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...