Zeke Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 ok nok et innlegg om strekkmerker. jeg har magen full og har store komplekser med dette, kan jeg opereres og kan jeg få dekt dette av staten,hvor henvender jeg meg evt???? vær så snill å svar noen??????
Stor_smil Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 fastlegen han skriver ut en henvisning til en kirurg som kan vurdere deg og avgjøre om du er kandidat for operasjon eller ikke
77modell Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Leste noe i ukebladet en gang om noe masasje greier som funket på appelsin hud. Det skulle også ha effekt på strekkmerker. Ellers så må du først gå til fastlegen din, ivertfall om du ikke vil betale for det.
Zeke Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2008 problemet at han legen jeg har er "beklager er ingen rasist men en udugelig mørk en" som ikke skjønner noe å sier det samme heile tiden altså ingen tiltro til ham.
lillegutt mars o7 Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hvis du ikke hat tiltro til legen din,så bytt!!! Er ikke like lett å ta opp "ømfintlige" temaer når du føler at du ikke har tiltro til han,og at han ikke forstår deg!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Bytt fastlege da? Dersom du ikke har tiltro til ham uansett... Men det finnes jo en del andre alternativer som kan hjelpe utenom operasjon, for operasjon gir jo arr i stedet og da er du jo akkurat like langt. Vet ikke om disse kan hjelpe men sjekk ut ellipseklinikken (.no) eller Colloseumklinikken og se hva de har?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå