Gå til innhold

he-he..

Anbefalte innlegg

Skrevet

He-he.. Mener ikke å være kjerring men.. he-he, klarer ikke å la være å irritere meg over at noen skriver "he-he" litt for ofte, he-he, gjerne sånn midt i setninger når ikke noe er morsomt en gang. He-he..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA, skriver det hele tiden selv, og irriterer meg over overdreven bruk av "....." Enkelte skriver det jo etter hver eneste setning. Hvorfor??

Nuvel, vi har vel kanskje litt lettere for å irritere oss over ting for tiden;P

Skrevet

Jeg skriver hehe støtt, jeg, men bruker kun "...." når jeg har en pause i setningen.

Jeg irriterer meg over slurvefeil, jeg, men jeg er en sånn gramatikk-freak jeg da (som er veldig usikker på om gramatikk skrives med en eller to m'er, he-he) ;-)

Noe annet folk irriterer seg over?

Bare for moro -IKKE for krangle :-p

Skrevet

Bare 1 m:)

Bare småting. Mangen i stedet for mange "å" i stedet for "som", da raser gravidhormonene for fullt her;P

(sånn som i "søren å vondt det gjør" )

Skrevet

hehehehe, mener ikke å pirke, men ville ikke "søren som vondt det gjør" høres litt dumt ut og ;-). Blir vel heller "å" istedet for "så" da hihi...

Skrevet

Hm...småflaut at jeg hadde skrivefeil selv da. Mente "så vondt som det gjør" det gode eksempelet på "som" har jeg glemt...Nei, nå burde jeg gi opp og legge meg:)

Skrevet

hihihi, tenkte det var noe sånn, ja :-).

Nå vil jeg legge meg og!

Natta

Skrevet

hehe skriver jeg ikke, men jeg er av de som bruker ...... etter setninger jeg ... :P HEHE ;)

Skrevet

Etter alle setningene eller?

Dette har jeg og lurt på -hvorfor det egentlig :-)?

Huff, får jo ikke lagt meg, jeg...!

Skrevet

Jeg irriterer meg litt over og/å, jeg. Ikke i alle sammenhenger, men når man ramser opp ting.

F. eks. "Jeg skal ut å handle vogn å klær"....

Skrevet

Grammatikk skrives da vitterlig med to m'er! Jeg er selv en grammatikk-freak;-)

Skrevet

Jeg og har egentlig tenkt det, men har vært litt usikker på om jeg har trodd det p.g.a. dialekta mi eller om det virkelig er tilfellet? Har du en ordnok? Kjenner jeg må vite dette helt sikkert, hehe :-p. Har bare unngått å skrive det ordet, jeg....

Skrevet

jeg har "ordnok":P der stod det grammatikk.

Skrevet

hehehehe, ordnok, ja.....hmmm....det går nok litt fort i svingene her, ja!

Men takk for oppklaringen :-D

Skrevet

Ikke noe folk bruker å skrive inne her som jeg har sett, men siden vi har en diskusjon om ord og skriving av dem: Kan det hete både sentret og senteret? Bilsentret har jeg sett på et skilt på en bilforretning her. Men så ser jeg for eksempel Solsenteret og legesenteret andre steder.....

Dette er noe jeg irriterer meg over titt og ofte da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...