Gå til innhold

God søskenvogn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med erfaringer? Vil gjerne høre positivt og negativt om diverse søskenvogner. Det blir 18 mnd mellom guttene mine:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 14,5 mellom mine og kjpte en på barnevognuhuset rudo. trehjuling med svingbart fremhjul. veldig fornøyd så langt!

Skrevet

Velg for all del en vogn med svingbare forhjul! Utfordringer med to tette ift tvillinger er jo at du har ulik vekt. Det må du tenke på, ikke alle vogner er like gode mhp det.

 

Har du sett på OTH?

Skrevet

Jeg ville sjekket ut tvilling/søskenvogna til easywalker.

Det er vel en av de få som har delt kalesje(du slipper å ha kalesjen over baggdelen,mener å ha lest at baggen er ganske romslig og.

Skrevet

Jeg har vært å kikka på tvillingvogna til reflex. I den kan man sette en hardbag (med kalesje) så man får babyen mot seg mens den "store" sitter andre veien, det er separate kalsjer så den "store" kan bli skejrmet for vær og vind uten at hardbaggen blir dekket til, svingbare forhjul og regnetrekk som kan brukes når ban har en unge hver vei. Den er ikke veldig brei, men det virkes som en vogn det er god plass i.Dessuten koster den ikke skjorta. Selve vogna koster 3999 og bagen koster 999.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...