2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Er det noen med erfaringer? Vil gjerne høre positivt og negativt om diverse søskenvogner. Det blir 18 mnd mellom guttene mine:)
Stratos med 3 barn Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Har 14,5 mellom mine og kjpte en på barnevognuhuset rudo. trehjuling med svingbart fremhjul. veldig fornøyd så langt!
_svana_ Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Velg for all del en vogn med svingbare forhjul! Utfordringer med to tette ift tvillinger er jo at du har ulik vekt. Det må du tenke på, ikke alle vogner er like gode mhp det. Har du sett på OTH?
Carmenzita Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville sjekket ut tvilling/søskenvogna til easywalker. Det er vel en av de få som har delt kalesje(du slipper å ha kalesjen over baggdelen,mener å ha lest at baggen er ganske romslig og.
LivetErEnLek Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har vært å kikka på tvillingvogna til reflex. I den kan man sette en hardbag (med kalesje) så man får babyen mot seg mens den "store" sitter andre veien, det er separate kalsjer så den "store" kan bli skejrmet for vær og vind uten at hardbaggen blir dekket til, svingbare forhjul og regnetrekk som kan brukes når ban har en unge hver vei. Den er ikke veldig brei, men det virkes som en vogn det er god plass i.Dessuten koster den ikke skjorta. Selve vogna koster 3999 og bagen koster 999.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå