Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok nok et innlegg om strekkmerker,

magen min er full av det,og jeg har kjempe store og da mener jeg kjempe store problemer med å godtta kroppen min,er et mulig å operere edtte å kan jeg få det dekt av staten, noen som veit???

vær så snill?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke dette sikkert, men tror at hvis dette plager deg "nok" så kan du få det helt eller delvis dekket av NAV hvis legen din dokumenterer det. Du vil antakelig bli anbefalt å jobbe med deg selv f.eks hos en psykolog for å bedre selvbildet og jeg vil tro at du ikke får innvilget operasjon før du har fått alle barna du vil ha.

 

Det finnes flere former for bukplastikk og seriøsiteten i klinikkene varierer nok en del.

 

Ellers er dette et hyppig tema på www.dinbaby.com. Du kan jo titte innom og søke etter gamle innlegg.

 

Lykke til uansett!!

Skrevet

Jeg aner ikke om det er mulig, men som luksus leverpostei sier- legene er så flinke i dag.

 

Jeg VET at man kan få støtte til plastiske operasjoner. Det er nok behovsprøvd tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...